Olin lentopalloa seuraamassa. Eli yritin keskittyä tarvittaessa väistämään palloa.Missä Kajsna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin lentopalloa seuraamassa. Eli yritin keskittyä tarvittaessa väistämään palloa.Missä Kajsna
Itse asiassa, just nyt olisivat torilla.Noni, Pesukarhut voitti mestaruuden. Kaikki torille.
Olit näköjään kerenny ensin.Mulla oli tänään hajusteena krapulahiki, ilmeisesti toimi kun nainen halusi heti sopia uutta näkemistä.
Olen muuten osittain tästä samaa mieltä, eräältäkin naiselta kuullut että on haistellut kaksi päivää petivaatteita kun jäänyt heidän mielestään hyvä tuoksu. Voin vakuuttaa että niissä on ollut pariin kertaan yltäpäältä hikinen äijä.Olit näköjään kerenny ensin.
Naiset tykkää että mies lähettää ympärilleen luontaisia feromoneja, eikä keinotekoisia hajusteita.
Eikö ne viherpiiperöt voisi uhrautua ja hypätä lentsikoista tuohon tukkeeksi. Tippuisi samalla heidän tekemä hiilijalanjälki merkittävästi.Jos olisin ajankulua vailla, menisin kyllä tuonne la palmaan toljotteleen tuota tulivuorta. Ensin ihasteleen luonnon ihmeitä, lopulta tulisin takas, pistäisin mielenosoituksen pystyyn manskulle ja vaatisin hallitukselta tekoja epsaniian tulivuoren suitsemiseksi! Päästöjä niin pirusti ilmaan tulee!
Odottelen ajankuluksi, jos possahtas koko saari. Välillä aina laava innostuu ja on uusia reikiäkin tehnyt kylkeen.
katso liitettä 234561
Vokot voisi kokeilla semmosta että hankkii punamustaruudullisen flanellipaidan ja käy sahaamassa pari tankillista pihkapuuta ennen paariin menoa.Olit näköjään kerenny ensin.
Naiset tykkää että mies lähettää ympärilleen luontaisia feromoneja, eikä keinotekoisia hajusteita.
Nyt tuli kyllä tunne että olen jossakin matrixissa.Eikö ne viherpiiperöt voisi uhrautua ja hypätä lentsikoista tuohon tukkeeksi. Tippuisi samalla heidän tekemä hiilijalanjälki merkittävästi.
Itselle tullut muutaman kerran kommentti, että tuoksun hyvältä.Olen muuten osittain tästä samaa mieltä, eräältäkin naiselta kuullut että on haistellut kaksi päivää petivaatteita kun jäänyt heidän mielestään hyvä tuoksu. Voin vakuuttaa että niissä on ollut pariin kertaan yltäpäältä hikinen äijä.
Hiki itsessään ei haise vaan bakteerien pierut jotka hajoittaa siinä olevia aineksia, minäkään en haise jos on puhdas iho ja vaatteet vaikka olisi ihan hiessä kuten tänään oli.
Tästä lähtien selitän kyllä kaiken bakteerien pieruilla. "Emmä muuten, mutta bakteerien pierut!"bakteerien pierut
O ja nyt kun on kisailuun saatu useamman tallin vääntöä niin säännöt muuttuu taas. Joku keksii nyt jotain paremmin kuin muut ja dominoi taas muutaman kauden.Mersulla alkanut tulla pieniä taktisia/ajoitus virheitä ja Lewis tehnyt yllättävän paljon virheitä viimeaikoina.
Aika komee laitos. Kyllähän tuolla saunaa kuskaa vähän huonommankin polun päähän!Johan on @Joxuz
Hinta varsin kohtuullinen kun ottaa huomioon että kyseessä uudempi A1 malli eli ohjaamokaan ei ole enää sitä 70-luvun spartalaista suunnittelua.
Moottori myös vähän uudempaa tekniikkaa mutta kuitenkin mekaanisella polttoaineensyötöllä. Ja vaihteistona 16-pykäläinen zf.
Sangen mainio saunan alusta.
Minä joudun työssä haistelemaan niin paljon miesasiakkaita, että ällöttää jo pelkkä ajatus jostain maskuliinisesta karvanavasta omassa huushollissaNaiset tykkää että mies lähettää ympärilleen luontaisia feromoneja, eikä keinotekoisia hajusteita.