Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nykäsin eilen vikat lihatalkoot ennen minilomaa mökillä. Hommaan kuului maastavetelyä, leukailua ja tottakai mun lemppari penkki_päivä. Mökkilomalla sit voi rauhassa treenata mölkkyä ja tikanheittoa.

Screenshot_20210822-104806~2.webp
Löntystely tehty. Lenkki meni mukavasti, mutta kun piti kävellä about 100 metriä kotiovelle, olikin jalat aivan kaameessa jumissa 😂

Kolmas kotitreeni 6kk täysrötväyksen jälkeen. Ei paljoa kehtaa puhua kiloista mitä liikkuu. :nolo:
Ja olkapäähän on edelleen jotenkin huonona, punnertelut pannassa. Josko nyt saisi selän rikki vielä, niin ehkä sitten oppis lopettamaan tämän turhan rimpuilun vääjäämätöntä luonnollista lihaskatoa vastaan.

Oliko sylvillä paikat kipiät, eli nivelet taji lihakset?

Taitaa olla mulla vaan sama kuopioflunssa, eikä korona.
KAIKKI on kipeänä edelleen: illalla Piporadiokin jo soitti "Elämää juoksuhaudoissa" (Eikö tästä pelkästään pitäisi saada jo puoli vuotta "lomaa"? 😬
Kyllä alkaa taas mietityttää oma mielenterveys, kun kevättalvella torppasin jämäkästi ehdotuksen määräaikaisen kokotyökyvyttömyyseläkkeen hakemisesta ja porhalsin takaisin duuniin 🤣)

Niin että meen maanantaina työterveyteen hakemaan saikkua. Korona on negat. Eli hirmuinen Kuopioflunssa kyseessä. Silmätkin rähmii.

Saa sairaat ja kärsivät kärrätä itse itsensä toimenpiteisiin ☹

Ei ole taaskaan kurjuudella mitään rajaa!!!!

miksi Joulu, Jesuksen synttärit?

eikö silloin vain rauhoituta Pyhien viettoon?

ja: asiaan, jos lähtisi #ajankuluksi #henkilöautoilemaan
ei kai tässä muutakaan tekemistä keksi, yötube taas katsottu tyhjäksi
matkamusiikiksi valitsin tämän albumin, yksi kovimmista

View: https://www.youtube.com/watch?v=jUhBOqzYzoM

Jouluna on sellainen liukuvakäsite tässä tapauksessa, eli joskus joulun suunnilla. Jouluhan on jo oikeastaan alkanut. Välipäivinä olisi hyvä tankkaus takana! Suoritus pitää tehdä Kuopiossa, koska porukoiden suunnilla salilla ei kannata itseään teloa kehnoilla tangoilla. Keksin paljon muitakin tekosyitä!

Back
Ylös Bottom