No voi kökkö. Ilmeisesti joku kärpässieni. Minä jo innostuin, että nyt tulee sienipiirakkaa iltapalaksiMaistelemaan vaan, saattaa kaikki vaivat helpottaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi kökkö. Ilmeisesti joku kärpässieni. Minä jo innostuin, että nyt tulee sienipiirakkaa iltapalaksiMaistelemaan vaan, saattaa kaikki vaivat helpottaa
Kokeile toki, ruskokärpässieni on ilmeisesti ihan hyvä hallusinogeeni.Ilmeisesti joku kärpässieni. Minä jo innostuin, että nyt tulee sienipiirakkaa iltapalaksi![]()
Ja palstaa lukeville lapsille ja lapsenmielisille tiedoksi että ei kannata kokeilla, koska kouristellessa ei välttämättä harhatkaan viihdytä.Kokeile toki, ruskokärpässieni on ilmeisesti ihan hyvä hallusinogeeni.
Eli vähän sama ilmiö kuin jos yrittää tylsyyksissään hakea viihdettä pakkiksen koronaketjua lukemalla.kouristellessa ei välttämättä harhatkaan viihdytä.
En ole uskaltanut vilkaistakaan. :DEli vähän sama ilmiö kuin jos yrittää tylsyyksissään hakea viihdettä pakkiksen koronaketjua lukemalla.
?
Ymmärsin, että on joissain piireissä arvostettu höpö höpö -sieni. Vapautin ne kuitenkin takaisin luontoon.Kokeile toki, ruskokärpässieni on ilmeisesti ihan hyvä hallusinogeeni.
Turhan mittava satsi siinä naposteltavaksi.
Taikasieni?
Joo. Enkä minäkään suosittele oikeasti. Muuten saattaa käydäTaikasieni?
Tein virheen. Aivosoluni kuristi itsensä. Vähän semmonen ruumista irtautumisfiilis kuin @Kajsna n paidan kissalla.Eli vähän sama ilmiö kuin jos yrittää tylsyyksissään hakea viihdettä pakkiksen koronaketjua lukemalla.