Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#määsterchef ääsjoki, vai oliko se se?
#mästerchefofftopic

Screenshot_20210715-124617_Gallery~01.webp

Kyllä. Ajankuluista mainioin. Vkl ajattelin käydä vähän maantiellä itsekin.

Jos poljeskelee paljon, niin ennemmin on ongelma saada kaloreita tarpeeksi. Viime suvena oli moista haastetta, kun tuli poljeksittua enemmän kuin tänä suvena.
Äsken kävin maantietä kuluttamassa rapiat 30 kilsaa. Alkaa olla vaan aika hapokasta kun on 30 lämmintä. Tuloo läskille hilki😳 Jos sais vähän kuntoa kohotettua ja painoa pois. 4 kg jo lähtenyt👍

Äsken kävin maantietä kuluttamassa rapiat 30 kilsaa. Alkaa olla vaan aika hapokasta kun on 30 lämmintä. Tuloo läskille hilki😳 Jos sais vähän kuntoa kohotettua ja painoa pois. 4 kg jo lähtenyt👍
Nestettä vaan reilusti ja sykkeet PK-alueella niin hyvin jaksaa. Toki, kovemmilla sykkeillä voi jo tuntuakin pahalta.

Jokohan maailma alkaa hiljenee, meillä ainakin rauhoittunut todella paljon.
No sehän tietää että jäsen D pitää vapaata, kippis :)

Nestettä vaan reilusti ja sykkeet PK-alueella niin hyvin jaksaa. Toki, kovemmilla sykkeillä voi jo tuntuakin pahalta.
Joo aika rauhallinen minulla on tahti. Rapiat 20 km/h on nyt ollu keskinopeus. Minun huonolle kunnolle ihan sopiva. Pikkuhiljaa kunto on noussut kun on jaksanut käydä

En ole ollut kyllä enää aikoihin. Kumi tietysti haurastuu ajan saatossa ja vanhat traktorin renkaat etenkin saattaa näyttää aika hurjilta, kun ne on olleet vuosikymmeniä auringossa, sateessa ja pakkasessa. Ei se silti mitään varsinaisesti haittaa ellei kudokset näy.
Vaihdoin pari sanaa lähimmän rengasliikkeen asiantuntijan kanssa. Sanoi että oli itse lopettanut Pirellin edustuksen juurikin kehän ympäri repeävien renkaiden takia. On tyyppivika/ominaisuus. Mulla oli kaikki renkaat revenneet ympäri ja täynnä sellaisia sormenpään kokoisia palkeenkieliä kuvion päällä, joista yksi nyt alkoi vuotamaan.

Nolla kautta viis pirelli cinturanto p7:lle.

Tais kärähtää vähän sääret ja niska, kun kävin ulkoilemassa.. Pitäs lähteä kohta hakeen pukua ja hierojalle. Fillarilla, jos menee, niin varmaan kivat soijat sit hierojatätille. Tiedä muutenkaan, viittiikö polkea pukupussin kanssa pitkin kyliä..

heitän Tohtorille haasteen, pahan haasteen

huomenna, pe ehtoona, muutama p**lurinki ydinkeskustassa! voin mennä stillin terassille seuraamaan näytöstä, siinä ne äm bemarimiehetki aina pakoputkea paukuttaa

yksi heistä (jätetään tunnusväri sanomatta) muuten melkeen voisi jo katsella hammaslääkärin numeron valmiiksi, paukutti junaradan alikulus, kun olin tunnelis polkupyörällä, ei hyvä (vitsi)

Back
Ylös Bottom