Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äsken kävin maantietä kuluttamassa rapiat 30 kilsaa. Alkaa olla vaan aika hapokasta kun on 30 lämmintä. Tuloo läskille hilkiKyllä. Ajankuluista mainioin. Vkl ajattelin käydä vähän maantiellä itsekin.
Jos poljeskelee paljon, niin ennemmin on ongelma saada kaloreita tarpeeksi. Viime suvena oli moista haastetta, kun tuli poljeksittua enemmän kuin tänä suvena.
Nestettä vaan reilusti ja sykkeet PK-alueella niin hyvin jaksaa. Toki, kovemmilla sykkeillä voi jo tuntuakin pahalta.Äsken kävin maantietä kuluttamassa rapiat 30 kilsaa. Alkaa olla vaan aika hapokasta kun on 30 lämmintä. Tuloo läskille hilkiJos sais vähän kuntoa kohotettua ja painoa pois. 4 kg jo lähtenyt
![]()
Joo aika rauhallinen minulla on tahti. Rapiat 20 km/h on nyt ollu keskinopeus. Minun huonolle kunnolle ihan sopiva. Pikkuhiljaa kunto on noussut kun on jaksanut käydäNestettä vaan reilusti ja sykkeet PK-alueella niin hyvin jaksaa. Toki, kovemmilla sykkeillä voi jo tuntuakin pahalta.
Kyllä, alueella ollaan! Huutelehan, jos liikkeellä!
negativeeikö tuu paukkupönttöä ollenkaan? oletko tullut vanhaksi!
Vaihdoin pari sanaa lähimmän rengasliikkeen asiantuntijan kanssa. Sanoi että oli itse lopettanut Pirellin edustuksen juurikin kehän ympäri repeävien renkaiden takia. On tyyppivika/ominaisuus. Mulla oli kaikki renkaat revenneet ympäri ja täynnä sellaisia sormenpään kokoisia palkeenkieliä kuvion päällä, joista yksi nyt alkoi vuotamaan.En ole ollut kyllä enää aikoihin. Kumi tietysti haurastuu ajan saatossa ja vanhat traktorin renkaat etenkin saattaa näyttää aika hurjilta, kun ne on olleet vuosikymmeniä auringossa, sateessa ja pakkasessa. Ei se silti mitään varsinaisesti haittaa ellei kudokset näy.
Emmääkehtaa.huomenna, pe ehtoona, muutama p**lurinki ydinkeskustassa!
Emmääkehtaa.
Emmää edes tiiä mikä on paikkakunnan virallinen p-rallireitti.tiesin, en mäkää ikinä sielä pe tai la ajele, henkilöautoa