Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Okei, no sitte ois kyllä kiva nähä sivustapäin kokokuva riipparin asennuksesta ja tuosta asennosta.

Jalkopää 2 metriä pääpuolta ylemmäs ripustettu ja selkä vaakasuorassa, jalat ylöspäin?
On se pötkötysasento V tyyliä (kiinnityspisteet liian lähekkäin rakennusteknisistä syistä), mutta polvissa ei tunnu. Yleensä muutenkin jalat enemmän tai vähemmän ristissä tuossa köllötän, kuvassa vain näyttää hölmöltä.

On se pötkötysasento V tyyliä (kiinnityspisteet liian lähekkäin rakennusteknisistä syistä), mutta polvissa ei tunnu. Yleensä muutenkin jalat enemmän tai vähemmän ristissä tuossa köllötän, kuvassa vain näyttää hölmöltä.
Selitys hyväksytty. :)

Ei ole kokorajoitusta, täytyypi tutkia noita muitakin vaihtoehtoja.
Jooh, Geneissä on se oma tyylinsä, ne on siroja ja niistä lähtee paljon tehoja pieneen kokoon nähden, mutta niiden soundi, lähinnä yläkerrasta, on kyllä semmoinen vähän räikeä. Bassotoisto taas varsinkin koko huomioiden usein hyvinkin vakuuttava.

Jos on yhtään mahista koekuunnella, niin noista muista malleista vois löytyä yläkerran osalta vähän toisenlaista toistinta ja toki joku kasituumainen basarikin potkaisee jo vähän toisella tavalla kuin kolmetuumainen tai mikä noissa pienimmissä Geneissä nyt olikaan.

Mulla on ollut 8330A:t työpöytäsetissä ja ne on kyllä bassoiltaankin jo suht vaikuttavat naaman edestä kuunneltuna. En vaan loppuviimein tykännyt riittävästi niiden yläkerrasta, niin laitoin kiertoon, mutta todettakoon vielä, että mitä enemmän painopiste on pelailussa ja videoissa, niin sitä vähemmän Geneistä löytyy minunkaan makuuni moitittavaa.

Mikä vääryys oli myydä mp pois. Raivokasta nettimoton selailua jok'ikinen päivä. Jotain rivinelkusta poikkeavaa ala VTR, SV, Tuono tai Speed triple joutuu varmaan ostattelemaan.

Ilmeisesti minun "only fans" -sivuston kuvastoa ei voi sitten käyttää.

Piti aloittaa kevyt syöntiviikko juhannusmässäilyn jälkeen, mutta on ollut niin kauhea nälkä koko päivän, että aloitankin vasta huomenna.

Roseviiniä, koska auto meni leimalle. No se myönnettäköön, että enhän minä sitä uskaltanut itse käyttää, vaan laitoin tutun autokauppiaan asialle ja kas kummaa, tihutyö onnistui. Autojobbarit- ja telinemiehet ovat sarjassamme erillisiä ihmisrotuja.
Tämä on nyt just tätä, kuten Jortikka sanoisi, onko edellinen omistaja sabotoinut xenonien lampunpesimet irrottamalla liittimet vai mitä ja muutenhan niitä ei tarvitakaan, kuin katsastusta varten.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom