Loppu on: lähellä.Koko ketjusta meni pohja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppu on: lähellä.Koko ketjusta meni pohja.
Tsek.Kaikki on muuten hyvää pekoniin käärittynä.
. Grillistä naudan sisäfilettä, kaveriksi uusia pottuja ja halloumisalattihässäkkää, ruokajuomaksi pari olutta.Tämä oli odotettavissa, eihän meidän kylällä riitä julkisella työskentelevien rahat!Pitää paikkaansa, mutta se on se yks privapelle.
Miksi ei aina voi olla juhannus. Viime yönä nukuin 10h ja aamu kahvilta salille. Salin jälkeen 3h päikkärit. Grillistä naudan sisäfilettä, kaveriksi uusia pottuja ja halloumisalattihässäkkää, ruokajuomaksi pari olutta.
Saunois ja laittais sit taas unille. Tätä vois tehdä joka päivä.
Mulla olisi eläkeikään 20 vuotta mutta voisin jäädä vaikka heti, kunhan joku tulisi ja ostaisi mun jutut pois.Jää eläkkeelle, siitä on neljä vuotta ku mä olen töissä käyny ja elämä on aivan ihanaa !
Onko tämä nyt se Pielinen? Mahtuko koirat botskiin?
Eiköhän matka ole kohti Saimaan kanavaa ja tavoitteena että siitä ei enää jatkossa maksella vuokraa.Onko tämä nyt se Pielinen? Mahtuko koirat botskiin?
En ole kapteeni mutta käsittääkseni eijjole.Onko tämä nyt se Pielinen? Mahtuko koirat botskiin?