Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pesenpä pikaisesti auton = tarvikkeiden etsiminen —> vaahdotus esipesuaineella —> huuhtelu —> kinnastelu —> toinen kinnastelu pienpoiston kera —> pohjustusaine —> Collinite + kiillotus.
Nyt 4 tuntia myöhemmin kun mies on aivan puhkirikki sitä taas ihmettelee että miksi vitussa mutta tulipahan tehtyä.
Illalla porekylpyä ja Pepsi-Maxia, ehkä jäätelöä jos ihan hulluttelemaan alkaa.
En muista koska olen viimeksi auton pessyt. Ehkä kerran viime kesänä. Ikinä en ole vahannut.

Koska sitten ei pysty enää tekemään asioita kuin kakskymppisenä. Se on uskomattoman vaikea asia ihmiselle hyväksyä. Sitä vaikeampaa mitä aktiivisempi ihminen on/on ollut.

e: ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun on käyty keskustelu aiheesta että kaikkien 40-50v polvet/olkapäät/selkä ei vaan enää siedä maratoneja/triathlonia/voimanostoa vaikka ne ei sinänsä rikki ole..e2: "muttaku mä haluan!" "äläkä sano että pitää lopettaa, en lopeta" (en sanokaan)
No täähän riippuu, onko rikkonut paikkojaan nuoruuden tyhmäilyllä ja toisaalta millaiset geenit omaa. Isäukko painoi 3 maratoonia vuodessa 61v ja ohan noita 8-kymppisiä Ironman-kisoissa maaliin vetäneitä. Yksilöitä me ollaan.

Jep, tämän viestin tarkoitus on luoda toivoa paremmasta (itselle ja muille) ja siitä, että ei kaikki kuitenkaan hajoa. Vaikka itse myös olen raihnaistunut, se on enemmänkin omista elämänvalinnoistani kiinni 😊

Pitäskö se tämmönen paita hommata kesän terassireissuille?

205641337_6466919650000932_8502378176227797937_n.jpg

Se on kyllä tosiaan tuplanoloa, että ei ole lähtijäksi + syy vieritetään johonkin muualle, kun homma kyllä onnistuisi, jos haluaisi.
Tätä en jaksa ymmärtää ollenkaan. Kiva saada paskan akan maine siksi, että toinen ei vaan osaa sanoa, että ei kiinnosta.

Enkä toisaalta tajua sitäkään miten joku muutaman päivän reissu kaataa jonku maailman ja siitä on sota pystyssä. Tai no, kyllähän minäkin kerran kielsin pidemmän reissun, se kun oli liian lähellä laskettua aikaa.

No täähän riippuu, onko rikkonut paikkojaan nuoruuden tyhmäilyllä ja toisaalta millaiset geenit omaa. Isäukko painoi 3 maratoonia vuodessa 61v ja ohan noita 8-kymppisiä Ironman-kisoiss
Kyllä, minä tiedän sen.

Sanoppa sille kuuskymppiselle, joka on juossut sen 3 maratonia vuodessa viimiset 20-30 vuotta, että sun polvet ei enää kestä juoksemista. Siten että se sen ymmärtää ilman tappelua. Ei ole muuten ihan helppoa. Kun pitäs kato saada ainakin se sata maratonia juostua.

Viimeksi muokattu:
Kyllä, minä tiedän sen.

Sanoppa sille kuuskymppiselle, joka on juossut sen 3 maratonia vuodessa viimiset 20-30 vuotta, että sun polvet ei enää kestä juoksemista. Siten että se sen ymmärtää ilman tappelua. Ei ole muuten ihan helppoa.
Jep, ei varmasti ole asiakaspalvelutilanteen optimitilanne.

En itse osaa samaistua asiakkaisiin, kun on 3 eri urheilu-uraa katkennut loukkaantumisiin ja se on mennyt olankohautuksella, kun on osannut hakea tietoa ja tehdä loogiset johtopäätökset. Mutta mä oonkin mä.

Jep, ei varmasti ole asiakaspalvelutilanteen optimitilanne.

En itse osaa samaistua asiakkaisiin, kun on 3 eri urheilu-uraa katkennut loukkaantumisiin ja se on mennyt olankohautuksella, kun on osannut hakea tietoa ja tehdä loogiset johtopäätökset. Mutta mä oonkin mä.
Useimmat nuoret aikuiset hyväksyy asian paljon helpommin.

Pahin porukka on se eläkeikää lähestyvä himokestävyysurheilija. Toinen porukka on se viittäkymppiä lähestyvä "ikinuori" pallonperässä juoksija.

Kolmas on teinilasten (jääkendo, potkupallo) vanhemmat...joille saa joskus vääntää kans rautalankaa, "jos tuija-matti hajotti kierukkansa 15 vuotiaana nousemalla kyykystä, niin ei hänen jalkapalloura luultavasti valioliigaan vie".

Back
Ylös Bottom