Valmis joskus lounaalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valmis joskus lounaalla?
En muista koska olen viimeksi auton pessyt. Ehkä kerran viime kesänä. Ikinä en ole vahannut.Pesenpä pikaisesti auton = tarvikkeiden etsiminen —> vaahdotus esipesuaineella —> huuhtelu —> kinnastelu —> toinen kinnastelu pienpoiston kera —> pohjustusaine —> Collinite + kiillotus.
Nyt 4 tuntia myöhemmin kun mies on aivan puhkirikki sitä taas ihmettelee että miksi vitussa mutta tulipahan tehtyä.
Illalla porekylpyä ja Pepsi-Maxia, ehkä jäätelöä jos ihan hulluttelemaan alkaa.
Huudat vain Mike niin katse kääntyyJoku heittelee hotellin vieressä fisbeetä.
Eka heitto pajupuskaan. Toinen noin 50metriä korin ohi.
Alan kohta huudella tästä parvekkeelta ohjeita.
Ei oo Max131.Onkohan heittelijä täysin selvinpäin? Minä kohta en.
Hyvin todennäköisesti ei. Fribakierros heitettiin Tikkakosken Hiiskassa äskettäin.Ei oo Max131.
No täähän riippuu, onko rikkonut paikkojaan nuoruuden tyhmäilyllä ja toisaalta millaiset geenit omaa. Isäukko painoi 3 maratoonia vuodessa 61v ja ohan noita 8-kymppisiä Ironman-kisoissa maaliin vetäneitä. Yksilöitä me ollaan.Koska sitten ei pysty enää tekemään asioita kuin kakskymppisenä. Se on uskomattoman vaikea asia ihmiselle hyväksyä. Sitä vaikeampaa mitä aktiivisempi ihminen on/on ollut.
e: ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun on käyty keskustelu aiheesta että kaikkien 40-50v polvet/olkapäät/selkä ei vaan enää siedä maratoneja/triathlonia/voimanostoa vaikka ne ei sinänsä rikki ole..e2: "muttaku mä haluan!" "äläkä sano että pitää lopettaa, en lopeta" (en sanokaan)
Tätä en jaksa ymmärtää ollenkaan. Kiva saada paskan akan maine siksi, että toinen ei vaan osaa sanoa, että ei kiinnosta.Se on kyllä tosiaan tuplanoloa, että ei ole lähtijäksi + syy vieritetään johonkin muualle, kun homma kyllä onnistuisi, jos haluaisi.
Kyllä, minä tiedän sen.No täähän riippuu, onko rikkonut paikkojaan nuoruuden tyhmäilyllä ja toisaalta millaiset geenit omaa. Isäukko painoi 3 maratoonia vuodessa 61v ja ohan noita 8-kymppisiä Ironman-kisoiss
Ja mennä ihan siloposkena.Pitäskö se tämmönen paita hommata kesän terassireissuille?
![]()
Jep, ei varmasti ole asiakaspalvelutilanteen optimitilanne.Kyllä, minä tiedän sen.
Sanoppa sille kuuskymppiselle, joka on juossut sen 3 maratonia vuodessa viimiset 20-30 vuotta, että sun polvet ei enää kestä juoksemista. Siten että se sen ymmärtää ilman tappelua. Ei ole muuten ihan helppoa.
9Oliko niitä arvauksia tälle juhannukselle?
Useimmat nuoret aikuiset hyväksyy asian paljon helpommin.Jep, ei varmasti ole asiakaspalvelutilanteen optimitilanne.
En itse osaa samaistua asiakkaisiin, kun on 3 eri urheilu-uraa katkennut loukkaantumisiin ja se on mennyt olankohautuksella, kun on osannut hakea tietoa ja tehdä loogiset johtopäätökset. Mutta mä oonkin mä.