Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1FAD97CE-731D-4509-B7EA-797AC797C0F2.webp

Jaahans aamukaljat loppu jääkaapista, pitäsköhän kömpiä vetämään kana-korma ja joku terävä tohon inkkaripubiin?

#A-luokanlomaviikkovaimotöissä

Pian juhannus, mitä kuntit ja minkit meinaa?

Itse mökkihommia.
Syöpöttely, Maxipeppulin juopottelu, nukkuminen. Säätilasta riippuen uimarantareissua ja sähköpyöräilyä. Jos vuokrauspiste auki, niin kajakkimelontaa. Ehkä terassilla piipahtaminen - siellä olisi livemusaa.

Tärkeintä on tuo nukkuminen. Vähän väsy.
Missäs vaiheessa se ikääntyminen kääntyy tappioksi? Itsehän olen toistaiseksi tyytyväinen jokaisesta kerääntyvästä lisävuodesta.

40v alkoi hirmuinen ja nopea alamäki.

Minä juoksin tänään portatiivien perässä!

Satuin vilkaisemaan logistiikan työtilauksia. Siinä oli osastolta poistoon menevää rompetta mm tippatelineitä ja em paskapönttöjä. En kehdannut jättää omaa asiakasta käytävälle, vaan oli kärrättävä se homma loppuun. Sitten hullunkiilto silmissä kiirehdin ko osastolle. Pahus. Rojulaatikko oli jo haettu pois. Hissillä maanalaisiin osiin kyselemään metallijätteen määränpäätä. Jäteterminaali. Paikka löytyi - mutta ei. Kuorma oli jo kipattu alas ns jätesillalta valtavan kokoisiin säiliöihin. Portatiivit (3 kpl) lojuivat siellä näkyvillä kauniisti kiillellen, mutta ikävästi ulottumattomissa. Aaargh. Harkitsen laskeutumista säiliöön. Ei näy tikapuita. Jollakin köydenpätkällä ja koukulla niitä voisi yrittää onkia ylös. Pari kolme metriä köydenpätkää ja kestävää koukkua olisi varmasti kylmäkirurgialla... Joku työmies tulee tiedustelemaan asiaani. Tuijottaa minua pitkään, kun mainitsen kakkakulhot. Selitän, että ne ovat sisustusjuttuja: niihen istutetaan kukkia! Ja ne ovat haluttuja ja arvokkaita kirpputoreilla. Mies toljottaa edelleen. Sitten se väittää, että metallijätekaukaloon laskeutuminen on turvallisuuskysymys eikä niin voi tehdä. Höh. Nyt ollaan sairaalassa. Ensiapu lähellä. Ei onnistu. Minun on peräännyttävä ja jätettävä aarteet roskan sekaan. Itkettää.

Eniten ärsyttää se, että tyyppi on nyt varmaan itse pelastanut ne säiliöstä ja myy hyvään hintaan rompetorilla.

:cautious:

Kakkakulhot.
Selitän, että ne ovat sisustusjuttuja.

Oli niin haastavaa visioida minkäänlaista :kakka:-pyttyä, johon kukaan voisi haluta istuttaa kukkia, että piti ihan googlettaa portatiivi.

Kukkapurkkikäytön lisäksi niitä voi näemmä askarrella jakkaroiksi:

Sisustusportatiivit. Näin sitä oppii uutta.

😁

Kolme päivää työviikkoa takana ja tankki tyhjä. En muista milloin viimeksi ois vaan sammahtanu sohvalle ku pääsee kotia. Vielä pitäis sapuskaa tehdä, mut ei jaksais edes sohvalta nousta.

Alkaa olemaan kyllä taas ihan takki tyhjä, onneksi on kohta viikon verran "lomaa", eihän se sitä oikeasti ole mutta suorituspaikalta kuitenkin.

Näissä maissa hotellien ympärillä pyörii usein kissoja ja ne käy vähän kerjuulla ulkopöydissä ravintoloissa.

Täällä altaalla majaa pitää ankka joka käy altaassa pesulla ja läpsytteli lounasaikaan ravintolassa evästä kerjäämässä.

Vähän kaukaa kännykällä kuvattu.
Screenshot_20210623-183328_QuickPic.webp

Back
Ylös Bottom