Jalkapallon EM-kisat 2021

Jos korona vain suo, on enää reilu puoli vuotta aikaa kaikkien aikojen fudiskesään! Mitäs porukka luulee, onko Huuhkajilla mitään mahdollisuuksia jatkopaikkaan? :unsure: Itse uskon vakaasti, että 4 pistettäkin voi riittää jatkoon, etenkin kun Belgia jatkopaikan varmistettuaan varmaan lepuuttaa nimimiehiään viimeisessä pelissä meitä vastaan, joka voi olla maalieron kannalta elintärkeää vaikka pisteitä ei tulisikaan. Itse juttelen kisoista yleensä pääosin täällä https://www.facebook.com/groups/206733306727806 , mutta ajattelin katsoa saisiko täälläkin keskusteluntynkää aikaiseksi :)

Kyllä nyt kun on seurannut Suomen pelejä, niin ei oikeasti ole mikään mahdottomuus päästä alkulohkosta jatkoon. Oli sitten vastassa Tanska tai Belgia, niin saavat kyllä molemmat ihan tosissaan pelata Suomea vastaan.

Se on kyllä hyvin mahdollista jos Belgia odotetusti voittaa Tanskan ja Venäjän, niin ne lepuuttaisi osaa pelaajista Suomea vastaan. Todella mielenkiintoiset kisat kyllä tulossa! Itse kannatan tietenkin Suomea ekana, mutta toivoisin myös Portugalille menestystä.

Siirretty oikeaan paikkaan.

Ja itse aiheeseen, kyllähän Suomella mahdollisuudet on ehdottomasti. Ei ole Suomi tätä nykyä helppo vastustaja kenellekään, joten kaikki on mahdollista.
Mestaruuteen asti ei eväät riitä, mutta sitä nyt tuskin kukaan odottaakaan. Mutta muutaman yllätyksen Suomi mitä luultavimmin aiheuttaa, vaikka vastustajat pikkuhiljaa alkaakin ottamaan Suomen aiempaa vakavammin.

Eihän sitä koskaan tiedä, kyllähän Tanskakin EM-kultaa nappasi vaikka ei päässyt karsinnoista edes kisoihin! Tai näin ainakin muistelisin, että Yugoslavia hylättiin karsintojen jälkeen ja Tanska pääsi villillä kortilla mukaan - kai tässä herkullinen 0,1% mahdollisuus on Huuhkajienkin mestaruuteen :D

Eihän sitä koskaan tiedä, kyllähän Tanskakin EM-kultaa nappasi vaikka ei päässyt karsinnoista edes kisoihin! Tai näin ainakin muistelisin, että Yugoslavia hylättiin karsintojen jälkeen ja Tanska pääsi villillä kortilla mukaan - kai tässä herkullinen 0,1% mahdollisuus on Huuhkajienkin mestaruuteen :D
Tanska sentään oli jo näytäänyt hyviä otteita 84 sekä 86. Kreikan 2004 on kovin paukku, vähän sitä ennen ne sai meiltä turpaan 5-1 stadikalla (missasin itse kaksi maalia kun kamun kanssa mentiin etsimään kaliaa ja makkaraa :P ).
Onhan meillä mahdollisuus, ollaan kummiski euroopassa top-30 vähintään, ellei top-20 jos laskee pelkät 2-3 vuotta.
Pian alkaa kakkosella Qatarin kisojen karsintalohkoarvonta missä ollaan korissa numero kolme.

Kukahan on eka joka vielä KEHTAA fimata tossa lajissa että sattui nilkkaan?
Filmaus on aika tärkeessä roolissa futiksessa ja monesti saadaan vapareita hyviin paikkoihin.
Se vaan kuuluu lajiin vaikka hölmöltä ulkopuolisen silmään vaikuttaa

Ensimmäinen kerta kun on shokissa telkkarin katselusta... Siinä kohtaa kun näky että elvytetään ja tanskan pelaajat oli kyynelissä, niin hajos kyllä oma pakka. Onneksi viimeisimmän tiedon mukaan Eriksen on elossa ja tajuissaan

Saako Suomen voitosta olla iloinen? Toki tanskalaiset halusivat jatkaa, ja Eriksen on kommunikoinut sairaalasta, mutta silti tämä tuntuu todella ristiriitaiselta.

Itekki oon joutunu kerran elvyttää mut on se rajunnäköstä suoraslähetyksessä kun näkee tollasta. Helpompaa varmaan ois kun pystys ite tekee jotain.

HUippukuntonen jonka terveyttä seurataan parikertaa vuodessa kattavasti ja nuori. Outoa tollaset lyyhistymiset. EI se sydän ihan tosta noin vaan pysähdy.

Meitä on moneen junaan, toiset on herkempiä kuin toiset, mutta hiukan ihmettelen, että miten ne ihmiset jotka itkua tihrustivat eilen, pystyvät ylipäänsä elämään tällä pallolla? Johon noita pelkästään suomalaisia ja tanskalaisia varmaan kuoli tuon matsin aikana useampi sata. Ja kuolleista julkkiksista saadaan lukea päivittäin. Aika rankkaa on elämä jos heitäkin jokaista alkaa itkemään. Toisaalta voin vaan itse olla kyyninen molopää, kun työ puolesta noita kuolemia on tullut kymmenittäin nähtyä. Osa elämän kiertokulkua siinä missä syntyminenkin.

Meitä on moneen junaan, toiset on herkempiä kuin toiset, mutta hiukan ihmettelen, että miten ne ihmiset jotka itkua tihrustivat eilen, pystyvät ylipäänsä elämään tällä pallolla? Johon noita pelkästään suomalaisia ja tanskalaisia varmaan kuoli tuon matsin aikana useampi sata. Ja kuolleista julkkiksista saadaan lukea päivittäin. Aika rankkaa on elämä jos heitäkin jokaista alkaa itkemään. Toisaalta voin vaan itse olla kyyninen molopää, kun työ puolesta noita kuolemia on tullut kymmenittäin nähtyä. Osa elämän kiertokulkua siinä missä syntyminenkin.

Länsimaissa ollaan kenties tavallaan vieraannuttu kuolemasta, vaikka se on mitä luonnollisin asia. Eivätkä ihmiset ole tottuneet näkemään tuollaista. Itsekin menin hyvin hiljaiseksi, kun Erikseniä alettiin paineluelvyttämään.

Tuossa tilaneessa lähetyksen kv-ohjaajan olisi pitänyt pistää kameroita jo aikaisemmin muualle.

Länsimaissa ollaan kenties tavallaan vieraannuttu kuolemasta, vaikka se on mitä luonnollisin asia. Eivätkä ihmiset ole tottuneet näkemään tuollaista. Itsekin menin hyvin hiljaiseksi, kun Erikseniä alettiin paineluelvyttämään.

Tuossa tilaneessa lähetyksen kv-ohjaajan olisi pitänyt pistää kameroita jo aikaisemmin muualle.
Ilman muuta olisi kuva pitänyt heti siirtää muualle. Ja tuohan se varmaan järkytyksen syy useimmille olikin, ei ihan arkipäivää tavallisille ihmisille.

Ei mua kiinnosta vittuakaan jos joku random henkilö kuolee, ihan suoraan sanottuna. Eikä varmaan suurinta osaa ihmisiä.
Tuossa vaan se tilanne teki asiasta liikuttavan, aivan kuten katsot surullista leffaa ja se koskettaa.
Kyllä sä varmaan ymmärsit oikeasti.

Sen verran voisin veikata että venäläiset on sen verran mulkkua porukkaa urheilussa niin eivät olisi samoin käyttäytyneet kuin suomalaiset vaan menneet tyyliin pukukoppiin protestoimaan että pelin täytyy jatkua.
Oli lätkä tai futis niin heiltä ei kyllä heru yhtään kunnioitusta vastapuolta kohtaan

Back
Ylös Bottom