Koska on se aika yöstä jolloin kannattaa luovuttaa nukkumisen suhteen ja keittää aamukahvit?
5 tunnin päästä pitäis olla jo töissä.
5 tunnin päästä pitäis olla jo töissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Joxuz kävi ja minuakin muistettiin
![]()
Ei yhtään nukuta, joten varmaankin pakko hankkia tähän kohtaan hiilaripiikki jonka droppauksen seurauksena unille.![]()
Tohtorin takapihalla on sellanen. Muna.Iso vihree on siellä jossain, näin kuvan.
Millo mennään?Tekisi mieli(puoli) lähteä Kajsnan kanssa lenkille
Tuliko AA patterit mukana?Ruuan jälkeen veneilee, ostin uuden veneen.
Ei tullut! 4kpl tartti ite laittaa ohjaimeen!Tuliko AA patterit mukana?
Millo mennään?
Nukuin yli 10 h unet. Hämmennys suuri, kun aamulla herätessä kello 10.15 eikä yöllä mitää turhia pyörimisiä tai heräilyä. Painopeitto ei ollut huono hankinta, 3 kk ollut käytössä.
Kyllä minun muna on etupuolella. Taloa.Tohtorin takapihalla on sellanen. Muna.
Minä saavun cityyn klo 15. Tarkoitus on syödä ja nauttia virvokkeita jossakin sekä katkerasti muistella mennyttä nuoruutta uusia ylioppilaita katsellen. Jossain Torin ja sataman luona oleskellaan.Mä lähen keskustaa shoppailemaan, hienoa. Onko @Sylverö terassilla tänää?
Show off!Kyllä minun muna on etupuolella. Taloa.
Sama tulos.Tästä päivästä lähtien, voitte kutsua minua Pimppiguruksi.
7/7, jumalauta, Pinppiguru.
![]()
Tiedätkö, missä on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tässä testissä kaikki 7 oikein
Klitoris, emättimen aukko, sisäiset häpyhuulet... Vulvalla on monta osaa, mutta tiedätkö todella niiden sijainnin? Se selvitetään nyt.www.is.fi
Pitää olla vehkeet esillä.Show off!