Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiedä sitten onko syynä tuo lähestyvä lippujuhlapäivä vai mikä, mutta Sylvi on selvästikin kaivanut lottapuvun kaapista.
Nähdäänköhän ensi viikolla Savon Sanomissa ilmoitus "Etsitään suojeluskuntatoiminnasta kiinnostuneita henkilöitä tositarkoituksella"
Nimimerk Soppatykki

Rajavyöhykekö siinä seisoo?
Martinselkosen karhukopilla joskus käytiin, niin vyöhykkeellä liikuttiin. Oli kyllä hieno kokemus suosittelen, veikeätä kun nallet tulevat niin lähelle höökimään että hengitys kuuluu.
Joo. Pohjois-Kurjalassa.

20210526_221854.jpg
Tällainen vesistökin oli rämmittävä yli - joku rajajoki kai. Sen verran kylmää, että jaloista lähti tunto ennen vastarantaa. Voi voi, tuolloin sitä oli vielä nuori ja vetreä.

Etähommia. Sanoin es-miehelle että oon lopunviikkoa etänä. Ja pysyvästi perjantait ainakin ja tod näk torstaitki.

Kysy että qui. Sanoin, että ei jaksa henkisesti, eikä fyysisesti ajella työ-maalle.

Vastas notta ok hyvä.

Meillä kyseltiin juuri halua palata konttorille syksyllä. Meikäläinen jatkaa ihan kuten nytkin eli pääasiassa koko ajan etänä, jos ei jotain paikalla oloa vaativaa konttorilla ole. Työtuolin ja sähköpöydänkin sais varmaan rontata konttorilta tänne, mutta löytyy jo omat.

Telakka pitäs hakea. USB-portit vähän kortilla.

Minä työstän ihan fyysistä kikkaretta. Ei riitä mielikuvitus kuvittelemaan miltä se näyttää tai miltä sen pitäis näyttää. Siks on pakko käydä ihan työmaalla katselemassa, haistelemassa ja kokeilemassa.

Sama asioiden etenemisessä. En luota muuhun kuin kulukertymään. Se pitää aina paikkansa. Mutta edistymä, tuottavuus ym pitää käydä aina toisinaan paikanpäällä itse toteamassa.

Siks pitää käydä työ maallakin. Ei onnistu etänä kokonaan.

(on jo webbikamera työmaalla)

Back
Ylös Bottom