Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kultahammasrannikkoa. Tulotasoni tykkää olla enempi metsäespoolainen. Kunhan ei sentään Espoon keskukseen, se lienee pahin paikka.
Lämpimiä muistoja Espoon keskuksesta, silloin oli ekoja ns. oikeita tyttöystäviä ja sattumalta mun parhaan kaverin tyttöystävän kanssa asuivat samassa asunnossa kun opiskelivat siellä ja joskus käytiin kaverin kanssa kylässä.
Rahaa ei ollut kellään ja vessapaperia piti käydä pöllimässä jostain huoltiksen vessasta jne.
Ikää oli 18v itellä.
Mutta kaikkiaan onhan ihan kuraa koko Espoon keskus, en ymmärrä miten ihminen voi sellaisessa paikassa asua.

Leppävaaraa ja Kiloa on tullut asutettua, molemmille Kehä II oli aikamoinen edistysaskel ja Leppävaaralle myös Kehä I parannukset.
Silloin yksikaistasuuntaansa+liikennevalot -aikana ajoi aamulla Lintuvaaran risteyksestä Turun motarille (reilu kilometri) 20-30 min.

Joo on noita kehäteitä todella mukavasti paranneltu.
Nyt parantavat kolmosta vihdintieltä länteenpäin, aika iso työmaa.
Itsellä duuni Koskelossa ja vaimolla Ruoholahdessa, niin aateltiin mennä puolväliin Epsooseen, pääsyynä et alko mitta täyttymään kerrostaloasumisesta puhtoisessa lähiössä.
Pikkusen pelottaa että onko tuolla liian rauhallista ja seesteistä, jos ei sopeudukaan. =D

En noista kameratolpista muuten välitä, mutta kyllä kehäteillä se tasainen virta nopeiten vetää.

Kun näitä ameriitikan poikain videoita katselee, nii tuommoinen sähkömopo vois olla hyvä kesäpäivän cruisailuihin. Supermotoko se on moottoripyörissä.
Meneekö noi suomessa vaan sitten kevariksi vai miksi. Mitään korttiahan eilolee...

mites @Duke Nukem polkupyörän autopilotti?

Minulla toimii

#paloi
#saunakaljalla

pää näyttää olevan peilistä katsottuna niin turvoksissa niin turvoksissa

B2F08B74-D6A8-4A32-A97B-B15576FB90BD.webp

olen nyt täälä jääkiekkobaarissa
Tsekkoslovkia-rolex näyttää olevan menoss

8EDFF8D8-ED1F-4362-BFEA-E8D6E81E0CC9.webp

Back
Ylös Bottom