Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantai, ja viimeisin ketjuun postattu kuva on joxun alkoholiton olut, toiseksi viimeisin kaken fantasia kaijuttimista ja kolmanneks viimeisin kuva on fantasiasta itsestään eli judiksesta.

Perjantai

japoikamies

47E48E9B-FE1E-4BD3-AC6E-ECAD89A89FB3.webp

Kyllä. Keli lämmin.

Nyt jos syön ja sumpittelen, niin pyörällä lenkki ja torilla munkki. Siinä olisi ohjelmaa perjantaille.

Vähän on tuo meikäläisen mokkula vaiheessa, mutta vielä ois pari kolme tuntia aikaa säätää.

Sit friba ja ruoan tilaus. Pitää saada rasvatasapaino kuntoon.

Huomenna skidien kanssa mummulaan evakkoon jotta vaimo saa omaa aikaa. Friba reppu mukaan faijalla kori.
Sunnuntaille serkku kysyi heittoa. Pitänee lähteä.

Jännä kuinka kivusta valitaa kaikista eniten ne jotka muistaa ainakin 3 kertaa mainita kuinka heillä on korkea kipukynnys.
Asiakkaat....

Minulla oli eilen asiakas, joka aina tahtoessaan sanoa minulle jotain (tahtoi valitettavan usein) siirsi maskin leukansa alle 👌

Tänään alkuiltavuoroa päivystyksessä. Hih. Tuleekohan baarivapautumista jo aamusta aloittaen juhlineita palveltaviksi!

Viimeksi muokattu:
Mä mietin tässä erilaisia henkilöstöratkaisuja.
Ei vittu mä sanon kuinka daijua porukkaa voi olla, ei sitten aatella yhtään nenäänsä pidemmälle ja sellaistahan mä katson tosi kärsivällisesti.
*tirsk*

Back
Ylös Bottom