Oisko se pitänyt jossain vaiheessa laittaa muka kiinni?Jäsen doownekilla ilmeisesti korkki auki heti aamusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko se pitänyt jossain vaiheessa laittaa muka kiinni?Jäsen doownekilla ilmeisesti korkki auki heti aamusta.
No joo, työterveyden piikkiin menee itellä, niin on helppo valintaYksityistä katoin eilen ja totesin, että kokeillaan ehkä kuitenki vielä julkisen puolelta.
Maanantaiaamuna pirautat terv.keskuksen koronanumeroon, saat testi-ajan samalle päivälle ja tulos kilahtaa tiistaina puhelimeen. Keskiviikkona pääset jo maistelemaan Duuniin hedelmäkakkua.Mission Impossible, ajan saaminen koronatestiin.
En tiedä, mutta isolla kivellä saadaan aika juhlava kehänopeus ilman että akselin tarvitsee pyöriä kovin kovaa.ON.
Mutta, mikähän on ideana, että on noin valtava? Muuta kuin että on hieno, mikä on tietysti tärkeätä sekin.
Kelpaisi kynsiä hioa tuossa. Koulussa joskus #ajankuluksi terottelin kynnet vähän pienemmällä koneella. Ei ainakaan vähentänyt idiootin leimaa![]()
Tänään viidesti yritin päästä tk numeroon läpi. Kyssin numero onneksi tärppäs heti! Huomenna oisin soitellu työterveyteen.Maanantaiaamuna pirautat terv.keskuksen koronanumeroon, saat testi-ajan samalle päivälle ja tulos kilahtaa tiistaina puhelimeen. Keskiviikkona pääset jo maistelemaan Duuniin hedelmäkakkua.
Minulla himpunverran matkaa tälläisen kuvan ottotilanteeseen,valiettavasti, koska #kaurismäki
Eilen luin uutisen jonka mukaan lintujen olemassaolo ihmisen elinympäristössä saa aikaan merkittävää onnellisuuden tunnetta. Perstuntumalla niin varmaan on paitsi jos pulut, hanhet tai lokit sotkee paskalla häiriöksi asti.Lintulaudalla käy siihen tahtiin toveria, että pähkinää kuluu runsaasti.
Tämä toki mukava minulle, jos olen avuksi.
Yrittäneitä naakkoja tälle talvea nolla. Tein tig-langasta sen mallin piikit, että ei taida tehdä mieli laskeutua niihin peppu edellä.
Varmasti tosi. Mukava hörppiä sumppia ihmiskuutiossa ikkunan äärellä, kun edes jotain elukkaa näkee.Eilen luin uutisen jonka mukaan lintujen olemassaolo ihmisen elinympäristössä saa aikaan merkittävää onnellisuuden tunnetta. Perstuntumalla niin varmaan on paitsi jos pulut, hanhet tai lokit sotkee paskalla häiriöksi asti.
ei puutu ku loput
View: https://www.instagram.com/p/CIdD2k2BcNH/?igshid=1s9s3gh2ophph
haetaan: mallia alastonkuvauksiin
Eilen luin uutisen jonka mukaan lintujen olemassaolo ihmisen elinympäristössä saa aikaan merkittävää onnellisuuden tunnetta.
Jos kysäiset kakelta?haetaan: mallia alastonkuvauksiin
Vois tehdä internetsi testin ja laittaa tuon kuvan johonkin tinneriin ja teksti:Jos kysäiset kakelta?
Tulisi varmaan miehekästä materiaalia.
![]()
Minulla himpunverran matkaa tälläisen kuvan ottotilanteeseen,valiettavasti, koska #kaurismäki
View: https://www.instagram.com/p/CHSJJowJ1Gd/?igshid=155ejng0qbs8l
Lintulaudalla käy siihen tahtiin toveria, että pähkinää kuluu runsaasti.
Tämä toki mukava minulle, jos olen avuksi.
Yrittäneitä naakkoja tälle talvea nolla. Tein tig-langasta sen mallin piikit, että ei taida tehdä mieli laskeutua niihin peppu edellä.