Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Serkkutyttö tuli auttaa siivoamisessa, kova panemaan paikat kuntoon.
1607246505770.webp

ON.
Mutta, mikähän on ideana, että on noin valtava? Muuta kuin että on hieno, mikä on tietysti tärkeätä sekin.

Kelpaisi kynsiä hioa tuossa. Koulussa joskus #ajankuluksi terottelin kynnet vähän pienemmällä koneella. Ei ainakaan vähentänyt idiootin leimaa :unsure:
En tiedä, mutta isolla kivellä saadaan aika juhlava kehänopeus ilman että akselin tarvitsee pyöriä kovin kovaa.

Lintulaudalla käy siihen tahtiin toveria, että pähkinää kuluu runsaasti.

Tämä toki mukava minulle, jos olen avuksi.

Yrittäneitä naakkoja tälle talvea nolla. Tein tig-langasta sen mallin piikit, että ei taida tehdä mieli laskeutua niihin peppu edellä.

Maanantaiaamuna pirautat terv.keskuksen koronanumeroon, saat testi-ajan samalle päivälle ja tulos kilahtaa tiistaina puhelimeen. Keskiviikkona pääset jo maistelemaan Duuniin hedelmäkakkua.
Tänään viidesti yritin päästä tk numeroon läpi. Kyssin numero onneksi tärppäs heti! Huomenna oisin soitellu työterveyteen.
Toivottavasti neg tulos tulisi jo huomenna, pääsisi tiistaina töihin. Hypin jo nyt pitkin seiniä, kun vointi hyvä. Keskiviikoksi nähtävästi pakko päästä töihi!

Ajan kuluttamiseksi alotin suunnittelemaan joululahja makrameeta Keski-Suomen maakuntalalulun inspiroimana. Pakohuone edelleen suunnittelun alla. Töihin teen kokoukseen välikevennyspikkujouluohjelmaa, joka etenee nihkeästi, kun muut osalliset eivät ole materiaalia laittaneet mulle.
Että onhan tässä tekemistä. Villapaitaa voisi neuloa. Maalata tai piirtää vois, jos sais hyvän idean. Ainiin, peltileipä myös tekeillä, melkein unohtu!

Yrittäneitä naakkoja tälle talvea nolla. Tein tig-langasta sen mallin piikit, että ei taida tehdä mieli laskeutua niihin peppu edellä.
Eilen luin uutisen jonka mukaan lintujen olemassaolo ihmisen elinympäristössä saa aikaan merkittävää onnellisuuden tunnetta. Perstuntumalla niin varmaan on paitsi jos pulut, hanhet tai lokit sotkee paskalla häiriöksi asti.

Eilen luin uutisen jonka mukaan lintujen olemassaolo ihmisen elinympäristössä saa aikaan merkittävää onnellisuuden tunnetta. Perstuntumalla niin varmaan on paitsi jos pulut, hanhet tai lokit sotkee paskalla häiriöksi asti.
Varmasti tosi. Mukava hörppiä sumppia ihmiskuutiossa ikkunan äärellä, kun edes jotain elukkaa näkee.

Nuohan käy kesälläkin välillä morjestaan ja jos ruoka loppu näin ruokinta-aikaan, niin koputtelee ikkunaan. Tunnistinkin useamman eri yksilön edellisenä talvena. Vois taas koittaa yrittää etsiä eroja.

mitään en mene lupaamaan!

etes papin etessä en sano tahdon, paitsi jos rikas&intte avioehtoa

Eilen luin uutisen jonka mukaan lintujen olemassaolo ihmisen elinympäristössä saa aikaan merkittävää onnellisuuden tunnetta.

minä pidän pihapiirini eläimistöstä eniten rusakoista, kakkosena orava ja kolmantena siili, lentävät tulevat selvästi noiden perässä, linnuista hauskimpia tilhet

Pähkinää kun laittaa, niin kaikki yrittää apajille, maistuvaa on.

Back
Ylös Bottom