Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunhan kommentoit itse englanniksi ja hommaat virtuaaliassarin ylläpitämään vaikkapa Twitter-tiliä ja Instaa niin miksi ei. :)
VA siksi, että et kuitenkaan jaksa olla noissa kanavissa niin aktiivinen kuin pitäisi.
Mulla on kunnon rallienglantia ja en sitäkään kunnolla osaa, se selostus vois olla aika raskasta.
Noiden tilien ylläpito riittävässä määrin on kyllä raskasta, joskus koittanut fiman fb-tiliä päivitellä mutta ei vaan jaksa, omaa kyllä jonkin verran.

Rantalentis ja Lonewolf on ihan alueella.
Sotilaskäyttöön tarkoitettujen kuormureiden ja varmaan muidenkin ajoneuvojen kohdalla otetaan huomioon mihin sillä laitteella pitää mahtua menemään ja mitä on tarkoitus kuljettaa kyydissä. Korkeutta ei haluta liikaa koska esim siltojen alitukset. Jopa allekirjoittaneen omistuksessa oleva k-a on mitoitettu suunnitteluvaiheessa niin että se mahtuu nato-maiden käytössä olevien kuljetuskoneiden kyytiin.
Aikoinaan kun pv suunnitteli A-45 kuorma-autojen hankintaa, mittailtiin sitä paljonko on keskimääräinen puiden väli suomalaisessa metsämaastossa ja sitä kautta mietittiin minkä kokoinen ajoneuvon tulisi olla.
Toki on olemassa tiettyjä kriteereitä myös maastokelpoisuuden suhteen, mutta pääasiallinen käyttötarkoitus noilla on yleensä materiaalinen kuljettaminen.

On kyllä nämäkin laitteet kehittyneet, jessus.

View: https://www.youtube.com/watch?v=RXfKU_YyH7Y

Mä en edes omaksi iloksi viitsi katsoa näitä kun tulee vaan paha mieli.
Varmaan 30 vuotiaaksi ihmettelin mikä niissä tisseissä ja perseissä niin kiinnostaa mutta sen jälkeen kiinnostus niihin itselläkin on kasvanut nousujohteisesti :X3:
Uskallan ehkä tunnustaa että suunnilleen saman ikäisenä vasta herännyt katselemaan miehiä ja ymmärtää miehen vartalon komeuden.

Uskallan ehkä tunnustaa että suunnilleen saman ikäisenä vasta herännyt katselemaan miehiä ja ymmärtää miehen vartalon komeuden.
Kai siinä on sekin kun siihen asti monet pysyy ihan hyvässä kunnossa mutta sitten alkaa tulemaan isimasua sun muuta, kummasti alkaa terhakat pakarat ja tissit kiinnostaa :)
Tosin mä olin 28, vaimo 34 ja hän oli tosi hyvässä kondiksessa. (kun alettiin seukkaa)

Katselin huvikseen taas päiväkirjaa ja aattelin että teidän iloksi olisin joltain vuodelta samalta päivältä julkaissut jotain mutta ei siellä kyllä ole mitään painokelpoista materiaalia :X3:

Kai siinä on sekin kun siihen asti monet pysyy ihan hyvässä kunnossa mutta sitten alkaa tulemaan isimasua sun muuta, kummasti alkaa terhakat pakarat ja tissit kiinnostaa :)
Tosin mä olin 28, vaimo 34 ja hän oli tosi hyvässä kondiksessa. (kun alettiin seukkaa)
Ei kun ei mua kiinnostanut miltä kukakin näytti. Ajattelin ihmisistä ihan muilla asioilla kuin ulkonäöllisesti.

Mitä työ ennen sitä kolmea kymppiä ootte tehny? Nimim. 12-vuotiaasta saanu hätistellä erektiota naisen nähdessä.
Enmä tajua ees itteeni kun vasta 18 vuotiaana alkoi naiset kunnolla kiinnostaa, moni varmaan luuli mua homoksi tjsp.
Vituttaa vieläkin pari menetettyä tapausta joista yksi aloitti mallinurankin, se pussas mua väkisin ja tuumas vaan että pakko hänen tehdä jotain kun mä en tajua :X3: No en kyllä ees tajunnut senkään jälkeen oikein kun kiinnosti enempi rassata autonromuja tallilla.

Mulla on kunnon rallienglantia ja en sitäkään kunnolla osaa, se selostus vois olla aika raskasta.
Noiden tilien ylläpito riittävässä määrin on kyllä raskasta, joskus koittanut fiman fb-tiliä päivitellä mutta ei vaan jaksa, omaa kyllä jonkin verran.
Aksentti on vain plussaa.
Esim. yhden world class -playerin Youtube (Clash Royale)

Tai kokeillaan näin.
Väite: Rallienglantiaksentti estää kansainvälisessä ympäristössä toimimisen.
Väite: Rallienglanti on niin vahva, ettei sitä kukaan ymmärtäisi.
Mitä, jos esim. Schwarzenegger olisi ajatellut samoin?

Ja juuri siksi kielen pitää olla englanti, että voi ulkoistaa somehommat kokonaan toiselle (+ että mahdolliset ansaintajutut on oikeasti mahdollisia, jos yleisö on jotain muuta kuin suomalaista, koska meidän kulttuurissa kaikki on ilmaista). Itseä ei kiinnosta pelijutut yhtään (paitsi viihdemielessä) mutta esim. juuri nyt olen palkkaamassa uutta virtuaaliassaria hoitamaan Instaa, kun annoin vihdoin kenkää edelliselle.

Viimeksi muokattu:
Mitä työ ennen sitä kolmea kymppiä ootte tehny? Nimim. 12-vuotiaasta saanu hätistellä erektiota naisen nähdessä.
Ollut parisuhteessa teinistä asti. Omannut kyllä korkean libidon, oon oikeastaan jo lapsesta asti esimerkiksi itsetyydyttänyt itseäni.
Tuo sen ajan suhde oli kyllä seksuaalisesti hyvin aktiivinen, meillä oli seksiä melkein joka päivä, ainakin joka toinen päivä, ja usein aamuin illoin. Vaikka en kiihottunut miehen kropasta.

minä taas muistan elävästi, että silmäni avautuivat NAISkauneuden suhteen ala-asteen nelosella, eli 10vuotiaana

minua taas luultiin homoksi pitkästi yli kakskymppiseksi, kun minulla ei koskaan/missään ollut NAISseuraa
sen jälkeen ei "kavereita" ole ollutkaan niin en tiiä luullaanko etelleen niissä piireissä

Aksentti on vain plussaa.
Esim. yhden world class -playerin Youtube (Clash Royale)

Tai kokeillaan näin.
Väite: Rallienglantiaksentti estää kansainvälisessä ympäristössä toimimisen.
Väite: Rallienglanti on niin vahva, ettei sitä kukaan ymmärtäisi.
Mitä, jos esim. Schwarzenegger olisi ajatellut samoin?

Ja juuri siksi kielen pitää olla englanti, että voi ulkoistaa somehommat kokonaan toiselle (+ että mahdolliset ansaintajutut on oikeasti mahdollisia, jos yleisö on jotain muuta kuin suomalaista, koska meidän kulttuurissa kaikki on ilmaista). Itseä ei kiinnosta pelijutut yhtään mutta esim. juuri nyt olen palkkaamassa uutta virtuaaliassaria hoitamaan Instaa, kun annoin vihdoin kenkää edelliselle.
Vanhempi poika on käynyt mm. Eglanninkielisen lukion ja nuorempi juttelee pelatessa lontooksi muun maalaisten lasten kanssa niin mä voisin ulkoistaa niille. En muista mitä asiaa kirjoitin googleen lontooksi niin se sanoi selän takaa että oot kirjoittanut ton väärin ja niin se olikin :X3:

Onneksi enää ei tarvi mennä NAISihmisten perässä. Yksi hyvä riittää nykyään.

Mutta olenkin joskus päissäni miettinyt, että millaisena olen itseni esitellyt ja millainen olen nyt. Eli miten muuttunut parisuhteen aikana ja onko suunta positive vai negative.

Miten olla sponttaani, pilkettä silmäkulmassa ja hieman arvaamaton hassuttelija, jos jonain maanantai-iltana taas selvästi pitää olla lohduttava olkapää, se peruskallio joka on tylsästi kotona ruoka valmiina.

Yleensäkin ihmisten olisi hyvä miettiä mitä siltä kumppanilta ja parisuhteelta vaatii. Voi olla, että toiveet on ristiriitaisat jo keskenään ja mietitään olisiko joku muu parempi rinnalla. Vaikka vaatimukset on mahdottomat.

Back
Ylös Bottom