Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Psykedeelinen kuva, kun kattoo silmät kierossa.
Myöhässähän nää jo oot.Joko saa alotella?
Viime vuosien suurimpia mind blown -juttuja oli, että kissoilla voi olla eri värinen nenä! :D Tolla meidän mustalla on ihan pikimusta nenä, kun taas tällä vaalealla häiriköllä vaaleanpunainen. Ei tämmöisiä kuvista tule kateltua.Päivän kissakuva. Tässä on minun mummukissa Kyllikki. Kellekkään ei varmaan tästä epäselväksi jää, että mustat kissat on
katso liitettä 224407
Joku muukin on tainnut jo alotellaPsykedeelinen kuva, kun kattoo silmät kierossa.
Aivot ei osaa päättää näkiskö sinistö vai oranssia. Ensin kuvittelin että ne sekottuisi jotenkin hienosti, mutta ei.
Perkules, onneks viini on jo valmiiks ilmaantunutMyöhässähän nää jo oot.

Minä myös koska on niin vastenmielistä homma se vaihtaminen.Venytän maksimaalisesti
Lidlin pikakahvi on myös hyvää ja halpaa. Eli ei tarvitse ostaa kahta.Kerrankin löytyi kofeiiniton kahvi joka maistuu hyvältä, ennen kaupasta löysin pelkästään yhtä merkkiä ja kyseisen merkin kahvi maistui aivan kuralle.
Nyt huomasin, että myyntiin oli tullut kulta katriinan kofeiiniton kahvi kulta katriinan kahveista pidän muutenkin.
Nyt voin siirtyä kofeiinittoman kahvin juojaksi
Tä?Minä myös koska on niin vastenmielistä homma se vaihtaminen.
Meinasin just laittaa viestiä että ajaa ensi viikolla kiesin Lahteen.Tä?
Eikös jäsen d vaihda ne?
Ei epäilystäkään etteikö vaihtaisi.
Onnea Mr. Lerssi!Mutsi toi synttärilahjaksi airfryerin! Painoin ranut sillä ja tulihan niistä mukavan rapeat. Pitäis käydä hakemas paketti pekonia aamuks ja tuikkaa sinne.