Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Salille tuli maskisuositus. Mitenhän onnistuu jumppa maski naamalla. 🤔

Tosin, kaikki mikä peittää: parantaa.

Laittautuminen: ✔️

LctqRZpcD.jpg

Minulla henkilöautossa apukuskina 25kpl

pian on päivän ilmaiset työt tehty, mitähän sitten?

ehkä pä #päämäärätöntä henkilöautolla

Krhm.. itelläkin meni pari kertaa tajuta, miten päin se piti olla lärvin päällä :D Ihmettelin, miten tää saatana tippuu koko ajan, mutta auttoi kummasti, kun laittaa oikein päin päähän.

Kauppaan laitan. Muualla en oikein käy. Vituttaahan sitä pitää, kun menee kiikaritkin ihan huuruun, kun hengitystä puskee maskin alta rilleihin, mutta sama sitä on pitää, kun kerran suosituskin on julkisille paikoille.

Mun tekis mieli hihkua täällä jo 사랑해💜💜💜💜💜!!!! Vaikka tulee vasta musiikkivideoita.

te joudutte ny olemaan sijaiskärsijöinä tälle vouhotukselle, kun kaverit ei enää jaksa mua kuunnella.

Minä en todellakaan halua, että tämä korona ryöpsähtää ja alkaa täyttää sairaaloita. Itse olen jo nyt väsynyt päivystämiseen (vaikka vähällä olen päässyt), todennäköisesti tulee lisääntymään päivystys kohtapuolin. Maskia olen alkanut käyttämään asioidessa kaupoissa, näytti tänään olevan paljon enemmän maskeja käytössä, kuin alkuviikosta.
Hoitohenkilökunta ei kaipaa lisäkuormitusta, ylimääräisiä vuoroja ja työskentelyä pakon edessä oman osaamisen rajoilla tai ulkopuolella. Tuohon tilanne tulee taas ajautumaan. Pienillä muutoksilla saadaan toivottavasti edes hidastuttua tilanteen pahentumista ja sitä kautta parannettua jaksamista ja resurssien riittävyyttä.
Saati sitten vaikutukset kaikkeen muuhun kuin terveydenhuollon kuormitukseen.

Moottorimaskia suunnittelin, on vaan hieman kallis hankinta kaupassa käyntiä varten.

---‐

Kävin tänään labrassa kun oireeni ovat olleet samankaltaisia mitkä voisi liittyä kilpirauhasen vajaatoimintaan. Väsymys, palelu, muistikatkokset, ruokahalu muutokset huonontunut palautuminen.

No tulokset ovat ainakin viiterajojen sisällä P-Tsh 2.5 ja P-T4-V 14.7 olen luultavasti vain luulosairas.

Back
Ylös Bottom