Helistö
Tyhmä ämmä
Ei!Mites, korvaako määrä laatua?
Yksi hyvä riittäisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei!Mites, korvaako määrä laatua?
Mahtoi olla rankkasadeKävin kaupoilla uudessa villapaidassa. Kastelun myötä siihen tuli lisää mittaa, peittää nyt kivasti pepun.
Haha, onneksi paita säästyi siltä! Oisin varmaan kompastunu helmaan muuten!Mahtoi olla rankkasade![]()
Tästä olen kyllä samaa mieltä.Ei!
Yksi hyvä riittäisi.
Minä haluan hiihtämään! Pohdin jo lähtiskö perjantaina Tahkolle suksimaan, mutta siellä saattaa olla pari muutakin, joten täytyy keksiä jotain muuta.Tulisikin talvi, mutta tsitaa tulla ikuinen marraskuu![]()
Minäkin! Ja tulevana talvena aion sen jossain tehdä. Kovin pitkälle ei kukkaron saldo anna myöden lähteä hiihtämään.Minä haluan hiihtämään!
Ois kiva käydä Lapissa hiihtelemässä, ois sentään lunta!Minäkin! Ja tulevana talvena aion sen jossain tehdä. Kovin pitkälle ei kukkaron saldo anna myöden lähteä hiihtämään.
Aivosolu on pois päältä.
Täällä on lokakuun keikka siirretty huhtikuulle.Turmion kätilöt soittaisi livemusiikkia paikkakunnalla marraskuun lopussa, saa nähdä mikä on covid19 tilanne valtakunnassamme marraskuussa.
Siinä se on koko tämän planeettamme huikean evoluution lopputulema, vaan vielä kun saisi pois päältä, niin vielä parempi.
AIvosolu on surullinen evoluution lopputulemasta.
Ja väsynyt, maate_pano ajoissa, nukahdus useita tunteja myöhemmin.![]()