Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksi vaihtoehto tässä tapauksessa on juurikin sellainen halpa ei-kovin-lämmin pussipari, jonka saa yhdeksi isoksi pussiksi kun ostaa erikätisillä vetoketjuilla ne.

Olin joskus vuosituhannen alussa viimeksi valtion tarjoamassa pussissa muutaman yön eli ne mun kaikki yöt mitä ikinä metsässä viettänyt.
Siinä kaikki kokemus.
Voisin kuvitella että jos menen vaikka XXL:n henkilökunnalle esittämään tyhmiä kysymyksiä niin ne saa kaiketi jonkinlaisen pirkkamallin?
Voi olla meinaan että jää yhteen yöhön jos edes sinne asti pääsee.

Tästä doownek kun seuraavan kerran tapaat tyttöystävän:

EU2dP7RWAAUS8GT

Voisin kuvitella että jos menen vaikka XXL:n henkilökunnalle esittämään tyhmiä kysymyksiä niin ne saa kaiketi jonkinlaisen pirkkamallin?

Hyvä ajatus. Arvatenkin olet menossa kutureissulle, joten @-kake- n ohje kannattaa myös ottaa huomioon ja ostaa samoin tein kaksi samanlaista pussia, jotka saa liitettyä yhteen.

Jos tarkoitus on selviytyä satunnainen yö Suomen suvessa niin eipä niillä pussin spekseillä oikeastaan ole väliä. Itse en ainakaan ekana telttayönä kauheasti nuku, joten yhden yön retkillä aika sama missä pyörii.

Jos tarkoitus on panostaa retkeilyyn niin tärkeimmät varusteet on kengät ja makuupussi. Niihin kannattaa tehdä ekat investoinnit.

Pussiin on nähdäkseni kaksi kestävää ratkaisua:

1. Pirkkamiehelle 3 vuodenajan kuitupussi joltain laatumerkiltä. Tällä pärjää kaikki reissut joilla ei tarvita suksia. Untuvapussi on kevyempi, mutta kalliimpi ja sietää huonommin kosteutta. Hyvä kyllä sekin.

2. Kamahomolle kaljatölkin kokoinen untuvapussi kesäksi. Muille vuodenajoille tarvitaan sitten omat pussinsa. Mieluusti vielä useampi + yksi niin kallis, ettei sitä raaski liata millään reissulla.

Lisävarusteeksi kuivapussi, johon makuupussi pakataan. Jostain syystä edes noissa hifi-pusseissa ei ole tällaista vakiona.
Pirkkamiehenkin elämä on mukavampaa, kun ostaa sen kolmen vuodenajan pussin lisäksi kesäpussin, ei tarvitse hikoilla niin saatanasti pussin sisällä tai heräillä kokoajan siihen kun pussin alla paistuu ja muuten palelee 😁
Makuualusta voisi olla myös panos-hyöty -suhteeltaan ok kohde.

Meinaatteko bodominjärvelle mennä?
Itseasiassa sanoi että yksin noissa mestoissa reissatessa melkein alkanut naisena pelkäämään kun siellä on miesporukoita ollut kännissä örveltämässä.
Alkanut toivomaan itselleen kaveria vaikka aiemmin lähinnä yksinään käynyt.

Itseasiassa sanoi että yksin noissa mestoissa reissatessa melkein alkanut naisena pelkäämään kun siellä on miesporukoita ollut kännissä örveltämässä.
Alkanut toivomaan itselleen kaveria vaikka aiemmin lähinnä yksinään käynyt.

Missä lähiöiden metsissä hän on yöpynyt? Vaikea ainakaan kuvitella että noissa kansallispuistoissa örveltäjiä on.

Missä lähiöiden metsissä hän on yöpynyt? Vaikea ainakaan kuvitella että noissa kansallispuistoissa örveltäjiä on.
Ei vissiin noissa kansallispuistoissa käy, lähinnä sellaisia yhden yön reissuja nimenomaan vähän lähempänä asuttua seutua mutta tuskin nyt sentään ihan lähiöiden lähellä.
Ihmettelin hänelle ihan samaa että kuka helvetti nyt lähtee johonkin laavulle ryyppäämään mutta ilmeisesti käynyt sellaisissa paikoissa jotka tälläisille porukoille riittävän lähellä autoa.

ettei kannata mennä hakemaan Tokmannilta huippulaatua 9.90 hintaan?

Tässä tapauksessa kannattaa. Näissä sinun reissuissasi pussiin päätyy epäilemättä jo yhdessä illassa sellainen määrä erilaisia eritteitä, että pesukonekaan ei enää auta, joten kertakäyttöiset halpispussit ovat optimiratkaisu.

Tilasin kuntit XXL:stä ... en makuupussia, vaan Thule Cross 2 biketrailer w/strollerkit saatana.

Mainitsinkin jo, että käärinliinoissa ei ole taskuja.
Kahtelin että 320e lisää niin olis saanut levyjarrut. En vaan keksi missä kohtaa tolla vois jarruttaa niin pistän sen 320e redbulliin.

Tarvisko ostaa vielä juoksurengas eteen?

Tilasin kuntit XXL:stä ... en makuupussia, vaan Thule Cross 2 biketrailer w/strollerkit saatana.

Mainitsinkin jo, että käärinliinoissa ei ole taskuja.
Kahtelin että 320e lisää niin olis saanut levyjarrut. En vaan keksi missä kohtaa tolla vois jarruttaa niin pistän sen 320e redbulliin.

Tarvisko ostaa vielä juoksurengas eteen?
Itselläni on integroitu juoksurengas edessä.

Sellainen hölskyvä malli. Ja vähän karvanen.

Isolla rahalla sekin hankittu, niin toisaalta ei raaskisi luopuakaan..

Itselläni on integroitu juoksurengas edessä.

Sellainen hölskyvä malli. Ja vähän karvanen.

Isolla rahalla sekin hankittu, niin toisaalta ei raaskisi luopuakaan..

Miten qlli? Jos näkyy kunnolla niin en keksi syytä luopua. Jos ei näy niin sitten luopuisin.

Ei mikään oo niin ihanaa
Kuin katsella omaa qllia
Mm, kevätaikaan
Kun maa alkaa tuoksua
Ja niin minä kävelen
Kohti pallokenttää
Missä ruoho alkaa vihertää
Ja qllille tilaa antaa

On pimeys ohi, taas kuljetaan valoon päin
Minä ja qlli, mikä pari, valon lapset käsikkäin

Ei mikään oo niin ihanaa
Kuin katsella omaa qllia
Mm, kesäaikaan
Kun taivas huokuu valoa
Ja niin minä todistan
Kuinka meillä aina
On vain yksi qlli
Vain yksi qlli

Oli aivan paska reeni. Yhtä tyhjän kanssa mennä, jos viinan juontia harrastanut lähiaikoina. Jatkossa en mene, jos ei huvita ja viinaa juotu lähipäivinä. Tein vähän habaa ja sit veks.

Nuorena kuntina liskojenyön jälkeinen päivä oli aina erinomainen reeni, nyt ei riitä edes muutama päivä. Ois pitänyt mennä 0,48 bar. Se olisi ollut mukavaa luultavasti.

Miksi täällä meidän toimistossa on makuuhaavan haju ilmassa? Normaalin piarun hajun sijaan? Pitää yrittää korjata tilanne.

Back
Ylös Bottom