Harmi kun @no-body ehti jo tehdä ne autokaupat. Myös jäsen @Saatana voisi olla kiinnostunut.
www.tori.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4 vuotta olin kyläkoulussa. 1-6 luokilla yhteensä noin 20 oppilasta, kaksi opettajaa. Oli rentoa menoa!!
Sekä huomaat, että teltastasi on viety kepit ja niistä on alettu rakentaa telemastoa tovereiden kanssaTasan viikon päästä herään tod näk joko siihen että Joxu painii karhun kanssa tai sitten leirin itäpuolelta kuuluu outoa pulinaa ja mahorkka tuoksuu.
Pystyyn 07:30. Harkinnut lenkkiä siitä saakka..päiväni ei ole pilalla vaikka heräsin vasta hetki sitten
Hymy ainakin on hyytynyt.
Aivan mahtavaa.
mutta huomenna pääsee’ nauttimaan kesästä
mutta huomenna pääsee’ nauttimaan kesästä
pikku asia:
View: https://www.instagram.com/p/CAxune4jjFM/?igshid=1glpmuk5tkt69
Mulla on ihan järjetön ahdistus. Kuoleman ahdistus. Vielä kun viikko roikkuu löysässä hirressä niin saadaan seuraavat tutkimustulokset. En voi tästä mun somessa huudella, en halua että äiti huolestuu, en voi kauheasti siskoillekaan sanoa ettei nekään huolestu. Silti tekisi mieli huutaa tuskaa maailmalle.
Ehkä teen Lukkariset ja rupean pitämään nykypäivän päiväkirjaa eli blogia.
(ja ei ole pakko jaksaa, jos ei jaksa).Vain maalla heräät hyttysen ininään kello viisi aamulla![]()