Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pohdin lähtiskö katsomaan isoihin kauppoihin ihan vain ihmisten hölmöilyä ja hamstraako ne vielä tavaraa.
Itse elän riskirajoilla kun vain 4 rullaa pyllypaperia.

Mun piti käydä apoteekissa niin naapurin rouva laittoi äsken viestiä että on menossa kauppaan ja apteekkiin. Kysyi että tekiskö mun mieli mitään niin vastasin että apteekista vois tuoda närästyslääkettä.
Eipähän tarvii mennä rynnii.

photostudio_1584172522999.webp

Onneksi lenkillä ei oo ruuhkaa, mutta jotain tekemistä kotiin pitäis keksiä lihaksille. Voimapyörä ja kuminauhoja löytyy.

Aurinko paistaa kauniisti, eilen tuli ohut kerros lunta. Taidan pakata koirat autoon ja mennä metsään. Kun treenit peruttiin niin pitää kotona vähän kyykkäillä tänään.

Aurinko paistaa kauniisti, eilen tuli ohut kerros lunta. Taidan pakata koirat autoon ja mennä metsään. Kun treenit peruttiin niin pitää kotona vähän kyykkäillä tänään.
Sama plääni täällä koirien, ei kyykkäilyn suhteen. Sairaan hieno ilma, muutama sentti lunta, aurinko paistaa.

Hörähdin.

chuck-norris-efc29c182e.jpg
Kiitos, Chuck Norris meemit on parhaita! Joskus viihdytin itseäni tuntitolkulla selailemalla niitä. 🤗
Toinen on Jack Bauer, vaikka ei tietenkään ihan Chuckin tasolle yllä kuitenkaan.

2dl kaurahiutaleita ja kuppi kahvia, sillä jaksaa sutia maalia hökötyksen pintaan. Jos vähän alkaa hiukomaan niin voi ottaa kaljan.

Aamupala provosoi aina jäätävän nälän. Mitä pidempään vetää syömättä sitä pidempään menee ilman nälkää. Helposti puoleen päivään maxi peppulilla.

Jotenki söpöä katsoa salilla kun kaikki hinkkaa koneiden/tankojen otepintoja desifiointiaineilla ennen ja jälkeen tekemisen. Toki tyhjää parempi, mutta painokiekot jää täysin huomiotta, kännykät jää minne sattuu ja niitä räplätään koko ajan..

Koska olet viimeksi desinfioinut puhelimesi? Varmaan kaukosäätimen ja tietokoneen näppäimistön jälkeen yksi pahimpia pöpöpesiä.

Itse: en koskaan.

Koekeittiössä tänään: itsetehtyä pastaa. Jauhoista asti.

Viime viikolla risottoa joka onnistui yli odotusten. (kertooko se odotuksista vai onnistumisesta?)

Back
Ylös Bottom