Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotenkin muuten hämmentävää että kun jostain netin syövereistä löytää naisen niin ei mene tuntia että alkaisi lähettelemään erinäisiä kuvia. Ei siis mitään rämemajavan kutuajasta olevia mutta kuvia kuitenkin.

Kuuntelen maustetyttöjä. Mietin, millaisessa olotilassa tätä voisi kuunnella. Sinänsä ihan jeba, mutta onko kuitenkaan.
Kokeilin kanssa kertaalleen, kun emäntä oli menossa äiteensä kanssa katsomaan noiden keikkaa. En päässy ekaa biisiä loppuun saakka. Aivan hirveää sontaa :D Jos videoissaan on tissejä, voin antaa uuden mahdollisuuden.

Tidal ollu kokeilussa itellä taas vaihteeksi. Tarjoaa ihan hauskoja soittolistoja. (muoks. Tidalista oli tarjous 5€ / 6kk hifi-laadulla, jos jotakuta kiinnostaa. En oo varma, onko vielä voimassa. Jos haluaa testata korviaan, että kuuleeko eroa spottarin laadun ja cd-tasoisen streamin välillä.)

7RAm3kp.png

Ja minusta, lapsettomasta työssäkäyvästä ihmisestä tuntuu kalliilta ajatus siitä, että kävisi kuukausittain siellä kampaajalla ja manikyyrissä. Mutta joku työtön viisi henkisen perheen äiti katsoo tämän oikeudekseen ja valittaa pienistä tuista hesarin kuukausiliitteessä. Voi perkele.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Jokainen tietysti käyttäköön rahansa miten lystää, mutta ei vaan aina ymmärrä.
Järkytyin opiskeluaikana, kun blogia pitänyt tuttava oli laskenut kuukausimenoja ja näin miten paljon kuukaudessa meni rahaa hiuksiin, ripsiin, kynsiin ja muuhun vastaavaan. Ei kiitos, näytänkin siltä "ei kiitos" -tyypiltä, kuten aikaisemmin kävi ilmi :ROFLMAO:

Minähän en partureissa, kynsihuolloissa jne. juoksevan naisen sielun maailmaa väitä tuntevani, mutta jokainen pyrkinee tekemään itelleen jotain sellaista, että tuntisi olonsa hyväksi.

Ite vois lompsia uimaan. Näyttää olevan nätti kelikin.

Mun selkä on ollut 3 kk tosi ärtynyt ja alan olemaan kyllästynyt tähän kipuun. Joku tietty treeni auttaa kipuun pari päivää mutta sitten taas hermosto ei kestä treenaamista joka toinen päivä.
Oon syönyt tulehduskipulääkettä silleen kaksi viikkoa putkeen ja yritän olla viikon tai kaksi ilman.

Alkavaa pullistumaa, kiitos notkoselän.

Ajattelin, että voisi vähän jumppailla ennen penkkiurheilua.
Mutta:
Ruumiinlämpö nousussa.

Ihan sama mikä on: syytän viime viikon pk-seudun reissua. Sieltä on harvoin saanut mukaansa mitään hyvää.

Eikös sellainen kuulu jo reissulaukkuun, ennaltaehkäisevästi.

Kokeilin kanssa kertaalleen, kun emäntä oli menossa äiteensä kanssa katsomaan noiden keikkaa. En päässy ekaa biisiä loppuun saakka. Aivan hirveää sontaa :D Jos videoissaan on tissejä, voin antaa uuden mahdollisuuden.

Tidal ollu kokeilussa itellä taas vaihteeksi. Tarjoaa ihan hauskoja soittolistoja. (muoks. Tidalista oli tarjous 5€ / 6kk hifi-laadulla, jos jotakuta kiinnostaa. En oo varma, onko vielä voimassa. Jos haluaa testata korviaan, että kuuleeko eroa spottarin laadun ja cd-tasoisen streamin välillä.)
On kyllä suhteellisen aneemista. En oikein päässyt jyvälle heidän musiikistaan.

Ee oo enään tarjous voimassa, kun koitin etsiä. Tai en ainakaan löytänyt kuin 30 päivän. Pitääpä kytätä, voisi vaikka koittaa. Argentiinaan laittamalla VPN:än voisi kai jotain saada halvemmalla, mutta ei jaksa kikkailla tällä erää.

Mun selkä on ollut 3 kk tosi ärtynyt ja alan olemaan kyllästynyt tähän kipuun. Joku tietty treeni auttaa kipuun pari päivää mutta sitten taas hermosto ei kestä treenaamista joka toinen päivä.
Oon syönyt tulehduskipulääkettä silleen kaksi viikkoa putkeen ja yritän olla viikon tai kaksi ilman.

Alkavaa pullistumaa, kiitos notkoselän.
Viikon tai kahden totaalilepo ei ole vaihtoehto?

Back
Ylös Bottom