Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli hapokkaasta mieleen...

Viikonloppuna kun oli hamppeja kylässä, taas pari perinteistä kysymystä kesän lapinreissusta:

"Meinaatteko ottaa autoon jonkun 24v jännitteellä toimivan jääkaapin?"
"No ei"
"Mites kaljat sitten pysyy kylmänä!?"
"....... "

Ja toinen:

"Niin kauanko se reissu kestää?"
"Noin viikon"
"No sinnehän pitää sitten ottaa useampi laatikko kaljaa!"
"..... "

Kävin salilla olin vain heikko ja hikoilin kainalot märkinä. Sain yhdeltä tyypiltä vinkkejä vipareihin liittyen häntä kiittelin, mutta tuli vain mieleeni treenaankohan muutenkin ihan päin vittua.

Ajattelin myös, että voisin vain luovuttaa joten varasin ajan verenluovutukseen.

...autoon jääkaapin...

Sitä olutröyhyjen määrää...

tenor.gif

😁

Viikonloppuna kun oli hamppeja kylässä, taas pari perinteistä kysymystä kesän lapinreissusta:

"No ei"
"....... "

Ja toinen:

"Noin viikon"
"..... "
Ajjaijai. Alkaa kohta poltella jo.

"No ei"
"....... "

Ja toinen:

"Noin viikon"
"..... "

Sitä naurunremakkaa kun joku toteaa, että otetaan muutama sidukka mukaan.

En ajatellut kyllä.

Erikseen muuten kiellettiin Sieg Heil! -tervehdys, kun oli puhetta, ettei kätellä Koronan takia, ja pitäs keksiä joku muu tervehdys.

Ehdotin kesottelua. Ei käyny sekään.

View: https://giphy.com/gifs/reaction-app-anytime-QwEGR6y93fieY

Vaikkei Porilaisesta maailmanherruudesta mainitsisi, kannattaa kuitenkin muistaa kertoa alkupuheessa (kättelyjen ja poskisuudelmien jälkeen) kuinka hienoa on olla paikalla. Eritoten, koska viimeiset 3 viikkoa Milanossa ja sitä edeltävät 2kk Wuhanissa ovat kehittäneet sinua ihmisenä ja haluat jakaa sen kaikkien kanssa.

Onpa tää eriskummallinen päivä, ekaa kertaa eläissäni menin tissiolennon kanssa salille ja keskustelu meni suunnilleen näin:
Minä: Oletko koitt.... Hän: Turpa kiinni
Samaa toistui useammankin kerran jonka jälkeen sanoin että minä tyydyn tuijottamaan hiljaa sun persettä niin nyökkäs vaan tähän hymyillen.

Oli taas sellaista kummajaista ja kummajaisliikettä siellä ihmisillä että meinas pää haljeta, pysyn tuolla omalla salilla niin pysyy mielenterveys.

Onpa tää eriskummallinen päivä, ekaa kertaa eläissäni menin tissiolennon kanssa salille ja keskustelu meni suunnilleen näin:
Samaa toistui useammankin kerran jonka jälkeen sanoin että minä tyydyn tuijottamaan hiljaa sun persettä niin nyökkäs vaan tähän hymyillen.

Oli taas sellaista kummajaista ja kummajaisliikettä siellä ihmisillä että meinas pää haljeta, pysyn tuolla omalla salilla niin pysyy mielenterveys.
Oliko Poppis tennishameessa?

Etkö ole vielä oppinut, että älä koskaan, ikinä yritä neuvoa naisoletettua salilla? Vastaus on aina tuo sama.

Vai johtuuko se minusta? :cautious:

Back
Ylös Bottom