Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, minulla on kyllä kaikki sellaiset kokoukset missä on tarjoilu olleet sellaisia, että on ollut siihen päälle hotelliyö.Muuten hyvä, mutta jää kokoustarjoiluista iso osa nauttimatta.![]()
No, nää oli ehkä vähä just porukan kokoontumisen ja maailmalta julkisilla saapumisenki myötä vähä semmosia, että ensin asiat alta pois, ja ruoalla sitte myös sovitetut viinit ja kahvin kans laatukonjakki. Tästä ois iso osa menny sivu suun, jos ois omalla autolla ollu.Niin no, minulla on kyllä kaikki sellaiset kokoukset missä on tarjoilu olleet sellaisia, että on ollut siihen päälle hotelliyö.
YöjalkaNähtävästi jalka kärsi Heltzingin reissusta. Pari päivää lepoa juoksusta ja kävelystä, jospa sillä rauhottuis.
kohtuudella?
Kiltisti olin! Liikaa kävelyä!Onhan täällä oltu Asiallisesti ja kohtuudella? Paitsi kaisuli, joka teloi alaraajansa Palkallisella Koulutusreissulla
T. Veronmaksaja![]()
Hieman ihmetellyt miksi ne ampuu poispäin lentävää kohdetta?"Iranin ilmailuhallinnon johtaja Ali Abedzadeh sanoi aiemmin olevansa varma, että pudonneeseen ukrainalaiskoneeseen ei osunut ohjusta.
– Yksi asia on varma: tähän koneeseen ei osunut ohjusta, Abedzadeh sanoi perjantaina lehdistötilaisuudessa pääkaupunki Teheranissa"
![]()
Iran myöntää ampuneensa lentokoneen alas vahingossa
Iran lupaa, että syylliset saatetaan vastuuseen.www.is.fi
Yllätyitkö? Minä en.