Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkälaisin työkaluin tilannetta lähdetään ratkomaan, jos esim. ensiapuun tulee potilas jolla action figure pahasti jumissa kakkosessa?

Ronskisti varusteina lähinnä vain olkavarteen ulottuva paksu kumihanska, vai mahdollisesti hellävaraisemmin joitain tilanteeseen suunniteltuja erikoistyökaluja apuna käyttäen?

:ROFLMAO:

Ajattelin tänään maistaa vähän viintä ja lillua lämpöisessä vedessä.

Huomenna voi olla rapea olo.

Eniten tekee kyllä mieli nagei ja ranskalaisia.

Juuressalaatti valkosipulisella jogurttikastikkeella, pistaasirouhe

Naudan sisäfilepihvi, sinappisella pistaasirouhereunalla, kolmen pippurin konjamiinikermakastike, rosmariinilla maustettua perunaa, paprikaa, sipulia ja porkkanaa uunissa

Lasiin tehty vadelmainen juustokakku pistaasirouheella.

Viinit ja kaliat päälle.

Nakkia, perunasalaattia ja chili-valkosipulisipsiä odotan eniten.

Ja huomenna vaa’an kautta kohti kesää... :(

Minkälaisin työkaluin tilannetta lähdetään ratkomaan, jos esim. ensiapuun tulee potilas jolla action figure pahasti jumissa kakkosessa?
:ROFLMAO:

Minä olen kuljettanut ko asiakkaita endoskopiayksikköön sekä urologian poliklinikalle. Yhdessä tapauksessa asiakas joutui leikkaussaliin asti.

Kaverin kanssa lenkkeilty. Sillä oli ekaa kertaa sykemittari. Selvisi, miksi hän puhuu kevyestä palauttavasta, kun on mun kanssa lenkillä. Keskisyke kaverilla 126, mulla 146 :giggle:

Ajattelin tänään maistaa vähän viintä ja lillua lämpöisessä vedessä.

Huomenna voi olla rapea olo.

Eniten tekee kyllä mieli nagei ja ranskalaisia.
Siinä on hyvä samalla suunnitella tulevia hankintoja.

Toukokuussa taas herkkuja tarjolla.

Back
Ylös Bottom