Eikai kun Suomessa on eka sydämensiirto tehty 1985, tosin ei kerrota koska sellainen onnistunut on tehty.Ei ne mitään tiedä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai kun Suomessa on eka sydämensiirto tehty 1985, tosin ei kerrota koska sellainen onnistunut on tehty.Ei ne mitään tiedä.
Hyi.
Eikai kun Suomessa on eka sydämensiirto tehty 1985, tosin ei kerrota koska sellainen onnistunut on tehty.
No mitä Irma suosittelisi kuuntelemaan?
Eikös Kuopio ole jo riittävän kaukana?Jos olisin kajsnan housuissa, niin näyttäisin varmaan aika hassulta. Ja olisin jo matkalla jonnekin helevetin kauas missä ei pelkoa asiakkaista.
Eikös Kuopio ole jo riittävän kaukana?![]()
No mitä Irma suosittelisi kuuntelemaan?
Jos jonkin sortin opinnäytetyöstä puhutaan, niin onneksihan noissa ei kovin montaa omaa ajatusta tarvitse olla. Sopivista lähteistä asia, pari taulukkoa täytteeksi ja laput kouraan.Olen suoltanut kahdeksan sivua huonosti kirjoitettua paskaa. Vielä pitäis ainakin saman verran suoltaa lisää. MÄÄ EN JAKSA.
Käsittääkseni jäsen vokotkin on joskus nähty huojumassa Kuhnafarin keikalla.Mitähän on mahtanut päässä liikkua näillä kun ovat päättäneet tekaista tälläisen tuotoksen?
Jos mahdollista niin ehkä vielä enempi mietin miksi sinä kuuntelet tälläistä.
Enhän minä noin kauas uskalla lähteä!Riippuu varmaan mistä katsoo. Mutta itse pidän tavoitteena sellaista +5000km.
Käsittääkseni jäsen vokotkin on joskus nähty huojumassa Kuhnafarin keikalla.
No niinpäs onkin, siinähän ne.Katos ku siitäki keikasta on videota netissä. Irmaki ollu mukana.
![]()
Olis muuten Herra Tohtorille skootteri Kauhavalla. Huomaa lisäpenkki, voi vedellä myös kakspäällä.
![]()
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Saiskohan tuohon nastarenkaat?
Käsittääkseni jäsen vokotkin on joskus nähty huojumassa Kuhnafarin keikalla.