Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se fiilis kun menet aveciksi Amorphiksen keikalle, joka on sellaista ihan ok musiikkia. Ja katsot huvikseen tuntemattoman lämppärin, joka räjäyttääkin pankin! Aissss, kannatti lähteä! Oon tätä kuunnellut keskiviikosta lähtien :hyper: Ei suostunut lataamaan mun omaa pätkää niin tässä tubeversio...

Se fiilis kun menet aveciksi Amorphiksen keikalle, joka on sellaista ihan ok musiikkia. Ja katsot huvikseen tuntemattoman lämppärin, joka räjäyttääkin pankin! Aissss, kannatti lähteä! Oon tätä kuunnellut keskiviikosta lähtien :hyper: Ei suostunut lataamaan mun omaa pätkää niin tässä tubeversio...

Noin 2 h sitten oli keskustelu vuoden 2013 Amorphiksen keikasta ruississa. Hyvä keikka.

Silloin tulikin nähtyä yhtyeitä joita ei enään näe. Mm. Pertti Kurikan nimipäivä sekä HIM.

Tosin sen jälkeen ei ole osunut Amorphista kohdalle.

Siis onhan futis ottelut toisinaan hieman pitkäveteistä, mutta kyllähän moni seuraa paljon tylsempiäkin lajeja kuten vaikka shakkia, kehonrakennus kilpailuja ja moottoriurheilua sitä on hyvä seurata kun haluaa nukahtaa nopeasti.

Eilen oli kiva puhua jalkapallosta kavereille kun olen niin helvetin monta kertaa elämässäni kuunnellut puhetta f1:stä.

E. Toki tylsyys on katsojan silmissä, mikä kenestäkin on tylsää. Mutta mikä on oudoin laji mistä olette kuulleet pelattavan esim. MM kisoja?

Ihmeellistä tuo huippu-urheilu kun saa krapulan aikaiseksi!
(ei tosin mulle)

Kyllä ne jotenkin aateepeet ja hermoston välittäjäaineet vaan kuluu loppuun penkkiurheillessakin kuten oikeissa huippusuorituksissa kun oikeen eläytyy, varmaankin näistä sitten muodostuu se rapulanomainen olotila. Olutta ei kutenkaan otettu kuin pari-kolmetoista.

IMG_20191116_114109.webp
Ruokatauko! :)

Back
Ylös Bottom