Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

DSC-0950.jpg

Tietäjät tietää

Mikäs on hyvä bassobiisi?
Joku munapää naapuri vinguttaa jotain paskamusaa taas niin ettei omaa telkkaa tahdo kuulla.

Ai vittu toi poitsun boombox on hyvä!
Siinä on kunnon basso niin ei tarvitse huudattaa mutta ainakin tajus naapuri hiljentää grammarinsa.

Huomaatko, olet muuttumassa heidän kaltaisekseen. Nyt pois sieltä vuokraslummista omaan asuntoon.
Joo ihan totta, mutta tällä hetkellä tää on nyt ainoa vaihtoehto.
Ei mua haittaa jos päivällä kuuntelee musiikkia mutta jos se puskee illalla seinien läpi niin ettei tiedä onko ohjelmasta mitä katsoo vai naapurista niin alkaa harmittamaan.

Joo ihan totta, mutta tällä hetkellä tää on nyt ainoa vaihtoehto.
Ei mua haittaa jos päivällä kuuntelee musiikkia mutta jos se puskee illalla seinien läpi niin ettei tiedä onko ohjelmasta mitä katsoo vai naapurista niin alkaa harmittamaan.

Ovikelloa soittamaan vaan. (y)

Perinteisesti nyrkkiä tiukempaan ja suunnittelee veristä kostoa.
Mä en osaa yhtään hahmottaa mistä noi äänet tulee kun periaatteessa 8 vaihtoehtoa.

Joo, se on vähän vaikeempi sitten... Ja periaatteessa ei kannata ovikelloa mennä soittamaan otan vähän takasinpäin, koska se voi loukata et tulee niiden himaa häiritsemään, mieluummin pihalla/rapussa kun näkee niin ottaa puheeksi.

Kipinä alkoi tänään 4.30.
Hyvin huomaa ettei oikein uni maistu kun jäänyt treenit vähille.
Tänään voisi kyllä suunnistaa jumppailemaan.

Huomio!

"Venäjällä muistetaan sunnuntaina sata vuotta sitten syntynyttä Mihail Kalashnikovia, nimeään kantavan legendaarisen rynnäkkökiväärin kehittäjää.
Kalashnikovin syntymäpäivää 10. marraskuuta ei aiota sivuuttaa Venäjällä vähällä huomiolla. Maan opetusministeriö on muun muassa kehottanut kouluja huomioimaan tapauksen opetuksessa. Erääksi vaihtoehdoksi on ehdotettu kalashnikovin kokoamisen ja purkamisen harjoittelua, jos aseita on saatavilla"

View: https://www.youtube.com/watch?v=LrxjYfl05ek

Hyvä!

Ja kahvi.

Back
Ylös Bottom