Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käsittämättömän ropisevat ikkunalaudat kykenivät asentamaan meille. 12 vuotta tässä asuttu, enkä kertaakaan ole sateen ääniin herännyt. Nyt tohon kakofonisilla rytminvaihdoilla ikkunalaudalle ropisevaan (vissiin yläkerran ikkunalaudalta tippuvaan) veden ropinaan herännyt useamman kerran. Päivällä silikoonaan vaahtomuovilevyä ikkunalaudan päälle, eihän tätä prkle jaksa että pitkittyy unen saanti ja sit viideltä ylös kun sade ja ropina kiihtyi. No, nyt alkais olemaan hiljaista, taidan kömpiä takas sänkyyn.
Ruuttaat sieltä alapuolelta urtsia niin ei toimi rumpukalvona.

Joo noinhan se menee.
Mulla lisäksi aina lomalla erikoisen paljon töitä, kivaa sekin.
Pidän ensi viikolla viimeisen kesälomaviikon pois, koska tytöllä syysloma, ja luonnollisesti mulla osuu siihen enemmän töitä kuin millään viikolla on ollut tänä syksynä.

Samoin töitä riittää aina kaikkina juhlapyhinä, sekä hassusti myös pikkujoulupäivänä. Meillä on ollut usein pikkujoulut Tallinnassa ja kerran jopa Lontoossa, ja joka reissulla mä kyttään puhelinta ja sähköpostia nonstop.

Sarjasuositus: The last kingdom, Netflix.
Joo loma ja loma, olisi tossa muutamaksi päiväksi heti paperihommia.

Haluaisitteko puhua bodybildingistä?
Nääh.
E: Itseasiassa pohtinut pitäskö käydä ihan salilla pitkästä aikaa veivaamassa laitteilla reeniä, viime syksynä kävin lomareissulla hotellin gymillä vähän veivaamassa rintatreeniä härveleiden kanssa mutta se onkin ainoa kerta pariin vuoteen.
Itseasiassa melkeen ikävä esim smithiä

Viimeksi muokattu:
Screenshot_20191012-082816_QuickPic.webp

Näillä pitäs tangon liikkua tunnin-parin kuluttua.

Kauanko kestää että säiliö täytyy?

20L vuorokaudessa tuo speksien mukaan kykenee kuivaamaan ilmaa parhaimmillaan, putsaan kyllä aina auton suht hyvin ennen talliin ajoa talvella niin muutaman päivän välein tyhjennän säiliön.
Clas Ohlsonin vajaan parin satkun härpäke.

Pesin lattiat, pyykkäsin, puunasin keittiön ja laitoin ruuan uuniin.
Jos ois kukkia niin vaihtaisin niihin varmaan mullat vielä.
Missä marttakerhon hakemus on?

Minä huomasin Kroatian reissulla, että oli kiva nollata illalla katsomalla tuttua sarjaa, josta tiesi mitä sai. Reissun jälkeen yhdistin tämän omaan arkeen ja olen heinäkuun lopusta lähtien katsonut tuttuja sarjoja jakso-pari illassa. - Ja yksi uusikin tuli katsottua mutta pääasiassa ”jo nähtyjä.”

Olen löytänyt sisäisen mummoni. :)Ymmärrän (nyt vasta) täysin miksi joskus näytettiin päiväsaikaan vanhoja elokuvia.

Mutta jos et ole ihan näin mummo vielä, niin foorumin HBO- ja Netflix- sekä parhaat TV-sarjat -ketjut auttavat valinnassa.

Mä oon tässä imettäessä katsonut kaikki kymmenen kautta Frendejä vajaan viiden viikon aikana, eihän niissä ookaan ku joku 24 jaksoa per kausi... Ei tarvii niin keskittyä ja ei haittaa jos missaakin puol jaksoa. En ees oo mikään hirvee frendit-fani, mut nehän olikin yllättävän hauskoja.

Jaahas, Porissa onkin ollut tapahtumarikas viikko, kun ensin ulkomaalaistaustaisten välillä joukkotappelu ja eilen ehtoolla kansallispukuisten välillä pyssyhippa.

Luin DDR vitsejä ja melkein harmittaa ettei tullut käytyä siellä kun se oli vielä voimissaan, tosin olin muurin kaatumisen aikaan enempi kiinnostunut kaikesta muusta mahdollisesta.

Back
Ylös Bottom