Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhteen väliin otin pelkästään erikoisoluita ja niitä oli kiva maistella mutta se onnistuu vain kahden ekan kanssa, loput on ihan sama vaikka ois pirkka-olutta :)
Huono puoli että maksaa ihan håmåna ja ei viittis 3-4 euroa maksaa per pullo.
Tuohan on ihan hyvä tyyli, että alkuun maistelee pari vähän parempaa / erikoisempaa ja jos homma lipeää dokaamiseksi, niin dokailee sitten bulkkituotteilla. Niissä erikoisemmissa on paljon kuitenkin sellaisia, joita ei oikeasti juo yhtä enempää. Lageria (ja ipoja) sen sijaan kittaa kyllä janoonsa niin paljon kuin maha vetää.

Viskisiivu alkaa houkuttelemaan, kun tähän meni puheet..

Meni hermot tänään kun aamulla huomasin, että en ollutkaan unohtanut posaa autoon.
No, päivä meni sitä murehtiessa mutta sitten keksin mennä etsimään sitä laitoksen parkkipaikalta. Ja sieltä se posa oli pöpelikössä.

Vauhdikas perjantai ilta, pesin heidän kivikasan kivet juuriharjalla ja lapposin pohjan puhtaaksi. :sneaky:
76BC4D53-8A4B-4229-88FA-5DA83B756EB9.webp

Mitäs sarjaa alkaisi kahtomaa...
Minä huomasin Kroatian reissulla, että oli kiva nollata illalla katsomalla tuttua sarjaa, josta tiesi mitä sai. Reissun jälkeen yhdistin tämän omaan arkeen ja olen heinäkuun lopusta lähtien katsonut tuttuja sarjoja jakso-pari illassa. - Ja yksi uusikin tuli katsottua mutta pääasiassa ”jo nähtyjä.”

Olen löytänyt sisäisen mummoni. :)Ymmärrän (nyt vasta) täysin miksi joskus näytettiin päiväsaikaan vanhoja elokuvia.

Mutta jos et ole ihan näin mummo vielä, niin foorumin HBO- ja Netflix- sekä parhaat TV-sarjat -ketjut auttavat valinnassa.

Ihan vitun siistii!
Loma alkoi niin sitten kyllä herätään 5 aikaan, voi vittu.

Joo noinhan se menee.
Mulla lisäksi aina lomalla erikoisen paljon töitä, kivaa sekin.
Pidän ensi viikolla viimeisen kesälomaviikon pois, koska tytöllä syysloma, ja luonnollisesti mulla osuu siihen enemmän töitä kuin millään viikolla on ollut tänä syksynä.

Samoin töitä riittää aina kaikkina juhlapyhinä, sekä hassusti myös pikkujoulupäivänä. Meillä on ollut usein pikkujoulut Tallinnassa ja kerran jopa Lontoossa, ja joka reissulla mä kyttään puhelinta ja sähköpostia nonstop.

Sarjasuositus: The last kingdom, Netflix.

Käsittämättömän ropisevat ikkunalaudat kykenivät asentamaan meille. 12 vuotta tässä asuttu, enkä kertaakaan ole sateen ääniin herännyt. Nyt tohon kakofonisilla rytminvaihdoilla ikkunalaudalle ropisevaan (vissiin yläkerran ikkunalaudalta tippuvaan) veden ropinaan herännyt useamman kerran. Päivällä silikoonaan vaahtomuovilevyä ikkunalaudan päälle, eihän tätä prkle jaksa että pitkittyy unen saanti ja sit viideltä ylös kun sade ja ropina kiihtyi. No, nyt alkais olemaan hiljaista, taidan kömpiä takas sänkyyn.

Back
Ylös Bottom