WOMENS PHYSIQUE Satu Takamaa

Mukavaa, että kunto kiristyy ja paino laskee tankatessa. Ite tankkasin eilen, niin paino nous 2kg ja kunto löystyi ja meni tosi vetiseksi.
No aina ei mee nallekarkit tasan.
Satu on kyllä tosi tyylikäs urheilija.

Aikamoista! Miten nainen voi edes päästä noin kireäksi:woot:
Miinuskaloreilla ja tehokkaalla treenillä. Satu ei ole tehnyt varsinaista "perinteistä" cardiota ollenkaan. Pari toiminnallista treeniä per viikko punttien lisäksi ja kesällä kävi muutaman kerran pyöräilemässä.

Millä mittarilla kunto on kova ja millä tavalla kommentti on outo?

No Javarus on menossa testattuun kisaan ja sun kommenttis on tommonen perinteisen piilovittuileva ja vihjaileva,että muka tiedät jotain mitä me tyhmät ei ymmärretä.Tämmönen vaikutelma sun vastauksesta jäi ainakin mulle jos olen väärässä oikaise ja kerro mitä tarkoitit niin että minäkin ymmärrän.

No Javarus on menossa testattuun kisaan ja sun kommenttis on tommonen perinteisen piilovittuileva ja vihjaileva,että muka tiedät jotain mitä me tyhmät ei ymmärretä.Tämmönen vaikutelma sun vastauksesta jäi ainakin mulle jos olen väärässä oikaise ja kerro mitä tarkoitit niin että minäkin ymmärrän.
Jokainen voi ihan rauhassa ymmärtää viestini miten haluaa, onko vihjailevaa tai jotain muuta. Oli kisat testatut tai ei niin miten se vaikuttaa viestiini millään tavalla tai kyseisen henkilön kuntoon, onko tämäkin perinteisen piilovittuileva viesti sinulle? Jos käsittää viestin sisällön että tiedän jotain mitä muut ei tiedä niin kenen päästä se idea on silloin lähtöisin? Pitääkö kaikkea aina analysoida niin kovin, heitin "kommentin" ja kysyin kysymyksen toisessa en sen kummempaa.

Jokainen voi ihan rauhassa ymmärtää viestini miten haluaa, onko vihjailevaa tai jotain muuta. Oli kisat testatut tai ei niin miten se vaikuttaa viestiini millään tavalla tai kyseisen henkilön kuntoon, onko tämäkin perinteisen piilovittuileva viesti sinulle? Jos käsittää viestin sisällön että tiedän jotain mitä muut ei tiedä niin kenen päästä se idea on silloin lähtöisin? Pitääkö kaikkea aina analysoida niin kovin, heitin "kommentin" ja kysyin kysymyksen toisessa en sen kummempaa.
Alkuperäinen viesti oli paska ja tämä selitys on kuin ripottelisi strösseleitä kikkareen päälle.

Kova on Satun kunto, muille on taas vaan hopeaa jaossa :puntti:

Mitä Instassa olen seurannut Satua, niin niiden päivityksien perusteella on äärimmäisen kova treenaamaan. Eli ei ihme, jos kunto on tosi kova. :rock:

Alkuperäinen viesti oli paska ja tämä selitys on kuin ripottelisi strösseleitä kikkareen päälle.

Kova on Satun kunto, muille on taas vaan hopeaa jaossa :puntti:
Komppaan Myslisoturia - kyllä vihjaillaan ja vihjaillaan ja ollaan tietävinään ja sitten kun joku vaatii tilille, niin ei sitten muuta kuin seli seli. Saunan taakse koko hiippari..

Mitä Instassa olen seurannut Satua, niin niiden päivityksien perusteella on äärimmäisen kova treenaamaan. Eli ei ihme, jos kunto on tosi kova. :rock:
Treenasin aikanaan Sadun kanssa samalla salilla ja itekkin sillon lähes asuin siellä ja voin vahvistaa että on kyllä kova mimmi treenaamaan.

Miten se voi olla niin vaikeaa joidenkin ymmärtää, ettei tuollaiseen kuntoon päästä ikinä, IKINÄ, ilman pitkäjänteistä ja kovaa työtä. Ja periaatteessa millään muulla ei ole väliä.

Oli sitten mies, nainen tai muu henkilö. Aina mukava kattoa, kun joku löytää "oman juttunsa" ja on siinä vieläpä saatanan hyvä. Tsemiä Satu!!

Joko olet kuten sanottu, umpisokea, tai sitten haluat vittuilla vain saadaksesi huomiota. Onhan toi nyt helvetin kova kunto naiselle. Katoitko sä edes koko kuvaa?
Sovitaanko sitten että mä oon vaan niin huomion kipeä ihminen, sokea tuskin olen ja kuvan näin oikein hyvin. Kysyin kysymyksen edelleen, jos siihen on niin vaikea vastata muuten kuin että kova kunto jne. Sitä mä en kysynyt alkuperäisessä kysymyksessä, kysyin millä mittarilla/tasolla? Kai se on sitten ultimaattisesti naisten maailman luokan huipun tasoa, voiko näin sitten päätellä sun kommentistasi kun on niin helvetin kova kunto naisella?

Back
Ylös Bottom