Ajattelin antaa tämän vuoden BB:lle mahdollisuuden.
Mä en varmaan pysty, vaikka aattelin, että vois alkaa seuraamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en varmaan pysty, vaikka aattelin, että vois alkaa seuraamaan.
Tais tulla näin melkein kolmikymppisenä hammaslääkäripelko. 1h45min tuloksetta yrittivät viisaudenhammasta repiä irti/poistaa. Kyllähän se tunnin jälkeen oli ihan silkkaa kidutusta, kun leukaluu kauttaaltaan oli jo niin kipeä, ettei mitkään puudutteet auttanu. Tunne siitä, että leukaluuta revitään irti ja suupielet/huulet kauttaaltaan veressä, kun työkalut raapineet ja hinkanneet niin paljon. Kylmä hiki päällä ja huutamatta en kyennyt enää olemaan. Parin tunnin päästä kirurgille rauhottavien kera poistattamaan sitä hammasta tai sitä mitä siitä on enää jäljellä. Hyh. Antovat vielä jonkun keskusteluajan lokakuulle, että voidaan käydä läpi tätä ja pyrkiä estämään traumatisoituminen. Mutta joo tuskin hirveesti hyödyttää, tuollaisesta kivusta ei kyllä ole koskaan ollut kokemusta. Olin vielä peitettynä suuta lukuunottamatta sellaisella peitteellä, etten nähnyt mitään ympärilleni. Se ei ainakaan edesauttanut paniikkireaktion kurissa pitämistä.
Ajattelin antaa tänä vuonna BBC:lle mahdollisuuden.
Sorruin samaan.Ajattelin antaa tämän vuoden BB:lle mahdollisuuden.
Jo on aikoihin eletty: siniset työvaatteet.
Kesän alussa oli 5mm, veikkaan että nyt on noin 4,5mm.mites @Heatseeker rengastilanne syksyn Korvalla
meikämustalaisen hankookit, huhtikuun alussa
katso liitettä 156893
& syyskuun alussa
katso liitettä 156894
siistiä ajoa, onely
Jawohl.
vielen bier drinken
Häväistys!Kanttarelleja burgerissa. Ohhoijjoinom.Jospa tällä eväällä jaksaisi loppupäivän hommat.