Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en varmaan pysty, vaikka aattelin, että vois alkaa seuraamaan.

Tulee haastava syksy kun pitäis seurata BB:tä, Selviytyjiä, Ensitreffit alttarilla ja Sohvaperoita.
Vaikka olen vapaalla niin aikaa ei ole yhtään sen enempää. Pitäis olla reilusta aikaa olla läppärin ja nyrkin välissä, että hommat edistyy mutta kyllä telkkari taitaa viedä voiton.

Tais tulla näin melkein kolmikymppisenä hammaslääkäripelko. 1h45min tuloksetta yrittivät viisaudenhammasta repiä irti/poistaa. Kyllähän se tunnin jälkeen oli ihan silkkaa kidutusta, kun leukaluu kauttaaltaan oli jo niin kipeä, ettei mitkään puudutteet auttanu. Tunne siitä, että leukaluuta revitään irti ja suupielet/huulet kauttaaltaan veressä, kun työkalut raapineet ja hinkanneet niin paljon. Kylmä hiki päällä ja huutamatta en kyennyt enää olemaan. Parin tunnin päästä kirurgille rauhottavien kera poistattamaan sitä hammasta tai sitä mitä siitä on enää jäljellä. Hyh. Antovat vielä jonkun keskusteluajan lokakuulle, että voidaan käydä läpi tätä ja pyrkiä estämään traumatisoituminen. Mutta joo tuskin hirveesti hyödyttää, tuollaisesta kivusta ei kyllä ole koskaan ollut kokemusta. Olin vielä peitettynä suuta lukuunottamatta sellaisella peitteellä, etten nähnyt mitään ympärilleni. Se ei ainakaan edesauttanut paniikkireaktion kurissa pitämistä.

Tähän nyt jatkumoa, että kirurgisesti lähti se hammas suusta sillon keskiviikkona. Se erikois HL- sano, että leukaluu olis murtunu jos sen repimällä olis irti voinut saada. Että onneks ei lähteny. Ei ole röntgenkuvaa osannut se tk-HL lukea tai muistanut riittävän tarkkaan ainakaan.

Viisi päivää on kulunut nyt tuosta ja täysin toimintakyvytön alaleukojen hermosäryn kanssa. Parin tunnin nukkumisen jälkeen heräsin tänäkin yönä kipuun. Tuo kyseisen hoitovirheen tehnyt puoskari suostu 800mg buranaa määräämään jälkikipujen hoitoon. Ei yhtään mitään vaikutusta näihin kipuihin. Panacodeja käytin, mutta ne loppu jo. Nyt tramalia vuorossa. Onneks niitä on ollut saatavissa, ettei tarvii julkisella tapella tai enempää köyhtyä riittävän kipulääkityksen saamiseksi. Jääpussi poskella näiden kera tulee toimeen. Syömään nyt pystyy jo jotenkuten, mutta hankalaa se on eikä tietenkään mitään tarkkaan pureskeltavaa tee mieli kokeilla. Onneks ei ole työsuhdetta nyt päällänsä, kun pitkä saikku tästä olis saattanu tulla tällä menolla. Lauantain ja sunnuntain välisen yön olin panacodin voimalla viimesimmässä työpaikassa kun pitivät läksiäiset mulle ja muutamalle muulle poistuvalle työntekijälle niin en kehdannut saikuttaa sitä viimeistä vuoroa. Kovin aaltoilevaa tuo kipu, että välillä on parempana, mutta sen kipuaallon alkaessa helvetti irti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ajattelin antaa tämän vuoden BB:lle mahdollisuuden.
Sorruin samaan.
En kyllä osaa vielä sanoa mahtaako hermo kestää ainakaan sitä tulevaa kallonkutistajaa sekä mikälie sukupuolista.
E: suurta ihmetystä aiheutti ettei ollut yhtään etnistä.

Jo on aikoihin eletty: siniset työvaatteet.

Liitteet

• IMG_20190902_091624__01.webp
    IMG_20190902_091624__01.webp
    130,5 KB · Katsottu: 191
mites @Heatseeker rengastilanne syksyn Korvalla

meikämustalaisen hankookit, huhtikuun alussa

IMG_6741.webp

& syyskuun alussa

IMG_0013.webp

siistiä ajoa, onely

Työkaverit käyny painaas mun sermiin. Kuulemma kuvaa parhaiten minua. Mielestäni ovat väärässä.

Liitteet

• A2AB881B-B00C-41CF-BC86-4ED2044CAEBA.webp
    A2AB881B-B00C-41CF-BC86-4ED2044CAEBA.webp
    53,8 KB · Katsottu: 260
Back
Ylös Bottom