Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis kyllä mahtavaa, ku maailmantalouden kasvu pysähtyis ja romahtais. Päästäs takasin perusasioiden ääreen. Koko tää jatkuvan kasvun (kaupankäynnissä) malli on ihan älytön, ku yhtään ajatuksen kans miettii...
Älähän nyt EKP painaa lisää rahaa syyskuusta lähtien, sillä sätkitään sitten vielä hetki.

Joo varmaan hölläävät kanssa niitä rajoja paljonko jotain valtiota voi noilla rahottaa.

Pari huonompaa vuotta jos tulee niin päästään taas tienaamaan tukipaketeilla. Joten EKP voi mennä yllättävän pitkälle estääkseen sellasta kehitystä.

Vittu.. töihin.
Viime yö meni ihan tivoliksi mutta ei mukavalla tavalla niin ai että ois nukuttanut siinä vaiheessa kun kello soi.
Yksi kuukausi vielä, antakee minulle voimaa.

Kolottaa, tänään on vähän pidempi päivä lähden kahden tunnin päästä liikkeelle ja olen illalla yhdeksän aikaa kotona.

Mutta torstaina on vapaapäivä ja sunnuntaina. Ensi viikon viikonloppukin on kokonaan vapaa.

Lähtikö ns. mopo käsistä?
Mulla menosssa kolmas viikko nolla alkolla eikä haittaa yhtään.
Ei suinkaan, viinaa osaan kyllä juoda.

Mutta ympäristötekijät oli mielenkiintoisia, kun törmäs hieman erilailla ajatteleviin immisiinä. Mukava sinänsä kyllä.

13,40 hintaan on nyt sitten ostettu, kuntien suositusten vakuuttamana

Joo ja joo.

Katoin maxi-caddya, mut oli niin koppiauto ettei nais halunnu sillä ajaa. Ei ollu muita värejä tarjolla kuin valkoinen. Jos olis ollu niin sit se olis punainen :D Mut nais sillä lähinnä ajelee niin pitää kai se miellyttää
Lessu-bussi olis kyllä ollu länsirannikolla ihan muodikas valinta.

Lessu-bussi olis kyllä ollu länsirannikolla ihan muodikas valinta.

Ihan vitun hyvä. Kolme koiraa ja skidi niin heittelis kamat vaan perään. Ei tarvis järkeillä miten mahtuu.
Broidin nais ajaa uudella maxi-caddyllä, lisäks hänellä itellä neliveto V viidellä penkillä. Mahtuu vasikankokoinen rekku ja kaksoset mukavasti.

Mä perustan itseluottamuksen suureen penikseen, autolla ei mitään väliä. Kunhan mahtuu kätevästi kamat ja toimii.

Back
Ylös Bottom