Anderson Silvahan onnistui myös vahingoittamaan cormieria vartalo-osumalla. Eiköhän toi gameplan ole nyt kaikilla tiedossa miten dc voitetaan. Pitää selvitä ensimmäiset erät ja työstää vartalo-osumia. Tai sitten, jos oot jon jones hyvä niin toistaa saman mitä jones teki viimeksi. Mut yllätti suuresti, että cormier hyytyi. Tais olla stipen hyvyyttä ja osumat nakersi cormierin kaasutankin. Mä oletin, että olisi mennyt päinvastoin. Ah, miten väärässä sitä voikaan olla. Siinä kuitenkin olin oikeassa, että cormier oli heti vauhdissa eikä mennyt kuten viimeksi, että stipe vie alussa.
Mun puolesta tuo oli ihan hyvä suoritus 40v ottelijalta, joka on menossa eläkkeelle. Ei se tyrmäystappio kokonaan poista DC:n onnistumisia aikaisemmissa erissä. Stipe oli parempi ottelija eilen ja sai käännettyä matsin näyttäväksi voitoksi. Cormierin otteluäly, myös oli tällä kertaa huono. Cormierin olisi kannattanut kuunnella kulmaa, mutta kun ei. Kyky noudattaa kulman ohjeita on myös osa hyvän ottelijan taitoja.
Mä haluaisin nähdä stipe vs. ngannou2:en seuraavaksi. Tuo olisi myös rankingien mukaan oikeutettu matsi.