Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

78,2kg
Paino noussut viikossa vain sata grammaa. Tosin viime viikon punnitusta edelsi pienet mässäilyt ja paino kävi alkuviikosta puoli kiloa punnitusta alempana. +1,5kg aloituksesta.
Helppoa kun osaa. Viikonlopussa +0,8 kg. Pari pitsaa ja vajaa kilo karkkia.

Takasin lomanjälkeispainossa.

Hyvä!

Määpäs soitan tuolle myyjälle ja kysyn onko ne vielä tarjolla.

e: Laita vaan se kikkeli housuihin, ne on menny jo.
Varmaan oli kuittikin tallella...
Jokseenkin aina epäilyttää kun pro tason tuote puoleenhintaan torissa myynnissä ja ei tietenkään kuittia.
"Ihan vaan heräteostoksena ostin ja ei sopinut mun sukkien väriin"

Varmaan oli kuittikin tallella...
Jokseenkin aina epäilyttää kun pro tason tuote puoleenhintaan torissa myynnissä ja ei tietenkään kuittia.
"Ihan vaan heräteostoksena ostin ja ei sopinut mun sukkien väriin"
Voihan nuo olla esim. emtisen työnantajan "sponssaamat", unohtu palauttaa lopputilin tullessa ku ei pyyettykään.

Laitetaan semmosella hinnalla myyntiin että varmaan menee nopeaa...

Voihan nuo olla esim. emtisen työnantajan "sponssaamat", unohtu palauttaa lopputilin tullessa ku ei pyyettykään.

Laitetaan semmosella hinnalla myyntiin että varmaan menee nopeaa...
Kaikki on toki mahdollista. Mutta kuten downkeek totesi, kannattaa suhtautua pienellä varauksella,

Kaikki on toki mahdollista. Mutta kuten downkeek totesi, kannattaa suhtautua pienellä varauksella,
Ajattelen vain asiaa siltä kannalta että multa varastettas jotain ja kollega ostais sen puoli-ilmaiseksi mutta onhan nuo lonewolffinkin versiot mahdollisia.
Jännä ettei ajatella että työvälineiden palauttamatta jättämäinen on kavallallus tai varkaus tjsp?

Jos ei työnantaja niitä ala kyselemään niin tuskin siihen kukaan puuttuu. Ja jossain isommassa firmassa ei välttämättä ole niin nöpönuukaa yhdet luurit.

Jos ei työnantaja niitä ala kyselemään niin tuskin siihen kukaan puuttuu. Ja jossain isommassa firmassa ei välttämättä ole niin nöpönuukaa yhdet luurit.
Eikä työvaatteilla, mä tein yhdelle maailmanlaajuiselle firmalle hieman keikkahommaa ja jäi työvaatteet vahingossa mulle enkä ole sittemmin jaksanut palauttaa niin todennäköisesti pelkästään ne päällä pääsisin melko valvottuihin tiloihin jos röyhkeä vaan olisi.

Back
Ylös Bottom