Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ette selviä talvesta laihduttajat, päivä lyhentynyt jo kuukauden. Tulee sitten taas talvikelit yllätyksenä? Nyt pitäisi kuumeisesti etsiä syötävää ja maksimoida rasvakerros. Mahdollisesti oravan lailla jemmailla lämmikepulloja vaatekomeroihin pimeimpiä aikoja silmälläpitäen.

Mahdollisesti oravan lailla jemmailla lämmikepulloja vaatekomeroihin pimeimpiä aikoja silmälläpitäen.

#tsek

15639092436833160982807679977886.webp

Ei sinun tarvitse, minä tiedän. Lällislää. :giggle:
Uskon toki mutta meidän salikaan ei ihan pieni ole ja minä olen melkoisen aktiivinen jäsen joten tietäisin vammoista, yksi olkapää mennyt mutta hänelläkin oli ennestään ongelmia sen kanssa.

Olisiko teillä aikaa puhua elintavoista?
:):):)

Olisi syön aivan liian vähän ja se vähä mitä syön on aikalailla hiilarihöttöä. Olin tänäänkin aamu kuudesta iltapäivä kolmeen syömättä sen jälkeen menin kotiin ja söin pari lihapiirakkaa ja niillä iltaan asti. Olen vähän jäänyt tähän kierteeseen, että vaikka en ole nirso saatan syödä liian vähän liian harvoin ja on vaikea muuttaa tottumuksia.

#avautuminen

Back
Ylös Bottom