Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku kerää marjoja alle 50 m päässä pihasta.
Olen pihalla, koirat irti. Pari kertaa olen karjaissut koirille, ettei mennä katsomaan mutta jos tuo marjastaja tulee vielä lähemmäs, niin en enää kiellä. Tässä vaiheessa on varmasti tietoinen irti olevista koirista.

Enkä taatusti mene sisälle koirineni, saati kytke niitä.

ps. Enkä kyllä keräisi marjoja selvästi tallatun polun vierestä varsinkaan tajuttuani, että pari isoa koiraa ulkoilee ko. maastossa päivittäin.
Siellä jos on joku mu... epämukava ihminen niin menee itkemään virkavallalle ja saat sakot.
Vanhassa asunnossa oli aidattu piha mutta ihan vieressä paljon mustikkametsää niin ei ne ihmiset välittänyt vaikka etenkin toinen koirista koitti leikkiä vahtikoiraa haukkumalla ja murisemalla.

Lava kaljaa sille joka tunnistaa sekä paikan että autot.

DSC-0564.jpg

Täällä sama juttu, näytti olevan thaikkuja tai jotakin vastaavaa.
Täällä oli ihan suomalainen, eli on ymmärtänyt jokaisen karjaisuni koirille. Näkyi kyllä siirtyneen kauemmas jossain vaiheessa.

Siellä jos on joku mu... epämukava ihminen niin menee itkemään virkavallalle ja saat sakot.
Vanhassa asunnossa oli aidattu piha mutta ihan vieressä paljon mustikkametsää niin ei ne ihmiset välittänyt vaikka etenkin toinen koirista koitti leikkiä vahtikoiraa haukkumalla ja murisemalla.
Yksi tuttu kertoi nähneensä jonkun ihan aidan vieressä mustikassa joitakin vuosia takaperin. Oli mennyt juttelemaan mukavia, koirat mukana. Marjastaja oli kehunut hyvää mustikkametsää. Tuttava oli kommentoinut, että "Ihan totta, on kyllä tosi hyvin! Mutta kun on tässä 30 vuotta ulkoilutettu koiria, niin en itse oikein viitsi tästä kerätä." Marjastaja oli samantien vilkaissut ämpäriään kun tajusi, että ainakin ne oli hyvin lannoitettu. Ei kuulemma tullut seuraavana vuonna.

Back
Ylös Bottom