Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naisten/tyttöjen muodissa on nyt sellainen löysempi paitamalli.

Tykkään tästä paitamallista:
10391189.gif

Naisten/tyttöjen muodissa on nyt sellainen löysempi paitamalli, joten olen päätynyt ostamaan kokoja S ja joka XS ja paidat silti istuvat hyvin eivätkä kiristä. Tavallaan pidän tästä. Löytyy kerrankin sopivan kokoisia paitoja pienten kiinalaisten kätösistä.
Mulla taas tosi hankalaa, kun on kohtuulliset räpylät ja hieman masuakin. Räpylöille mieluisan löysä olisi melkoinen teltta. Noh kai se on vaan tyydyttävä siihen että juntti salilla näyttää lihavalta punttijuntilta.

Mulla taas tosi hankalaa, kun on kohtuulliset räpylät ja hieman masuakin. Räpylöille mieluisan löysä olisi melkoinen teltta. Noh kai se on vaan tyydyttävä siihen että juntti salilla näyttää lihavalta punttijuntilta.

Muoti on kyllä hanurista, joskus menee aikoja, kun ei vaan löydä mitään sopivaa, kun juuri sillä hetkellä vallalla oleva muoti on aivan järjetön.

Tykkään tästä paitamallista:
10391189.gif
Senkin iljetys, hypnotisoiduin giffiänne katselemalla.

Senkin iljetys, hypnotisoiduin giffiänne katselemalla.

Lämmin aalto kulkee kehosi lävitse. Tunnut hieman uneliaalta. Älä pelkää, olet gonzalessin hypnoosin vallassa. Kun kirjoitan hep, sinun pitää ottaa kuva paljaista tisseistäsi ja laittaa tänne. Kun olet painanut lähetä, vapaudut hypnoosista vailla katumusta tissien postaamisesta.

Hep.

Lämmin aalto kulkee kehosi lävitse. Tunnut hieman uneliaalta. Älä pelkää, olet gonzalessin hypnoosin vallassa. Kun kirjoitan hep, sinun pitää ottaa kuva paljaista tisseistäsi ja laittaa tänne. Kun olet painanut lähetä, vapaudut hypnoosista vailla katumusta tissien postaamisesta.

Hep.
Jaaaaaa se olikin onnellinen parituntinen ja palaan taas puoleksi vuodeksi normaaliin elämääni ilman pakkista. Hep.

en osaa sanoa mistä on kyse

ehkä ketjussamme on onely @Joxuz riittävän kova tiedeMies, että osaa antaa arvion: mikä on noin ikuista

Kallen tulkinta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=cJw-iZDrsGA

Otti oman aikansa, jotta pääsin kuuntelemaan edes jonkinmoisella äänentoistolla. Aivan kaikki ei sentäs kelpaa.

Mutta, vastaukseni on sama kuuntelun jälkeen, mitä se oli jo ennen kuunteluun ryhtymistä.

Vastaus on:
Isänmaamme peruskallio, kivi. Siitä minä pidän.

Ei lomalla parane kesällä olla, silloin kun muut on. Se on mukavaa aikaa olla töissä.

Lomalle on työstä hyvä jäädä silloin, kun muut palaa takas, ruuvi puristaa ja hommat luisuu.

Ei lomalla parane kesällä olla, silloin kun muut on. Se on mukavaa aikaa olla töissä.

Lomalle on työstä hyvä jäädä silloin, kun muut palaa takas, ruuvi puristaa ja hommat luisuu.

Asiakkaat pakottaa. Maksaja sanoo että tehdään kesäkuu ylikuormalla, kaikki on heinäkuun poissa ja elokuussa taas ruuvi tiukalle ja luisu päälle. Ei tässä auta olla muuta kuin olla peppu pystyssä ja toivoa että taskuihin laitetaan rahaa.

Tosin sopii itselle hyvin koska jälkikasvun päiväkoti on heinäkuun kiinni.

luin vankilan kirjastossa #ajankuluksi tätä kirjaa

Helsinki 12 | Otava

Minulle tuli päähenkilöstä välittömästi eräs ketjun jäsen mieleen

vokot ollut posessa.

Back
Ylös Bottom