Naisten/tyttöjen muodissa on nyt sellainen löysempi paitamalli.
Tykkään tästä paitamallista:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naisten/tyttöjen muodissa on nyt sellainen löysempi paitamalli.
Mulla taas tosi hankalaa, kun on kohtuulliset räpylät ja hieman masuakin. Räpylöille mieluisan löysä olisi melkoinen teltta. Noh kai se on vaan tyydyttävä siihen että juntti salilla näyttää lihavalta punttijuntilta.Naisten/tyttöjen muodissa on nyt sellainen löysempi paitamalli, joten olen päätynyt ostamaan kokoja S ja joka XS ja paidat silti istuvat hyvin eivätkä kiristä. Tavallaan pidän tästä. Löytyy kerrankin sopivan kokoisia paitoja pienten kiinalaisten kätösistä.
Mulla taas tosi hankalaa, kun on kohtuulliset räpylät ja hieman masuakin. Räpylöille mieluisan löysä olisi melkoinen teltta. Noh kai se on vaan tyydyttävä siihen että juntti salilla näyttää lihavalta punttijuntilta.
Senkin iljetys, hypnotisoiduin giffiänne katselemalla.Tykkään tästä paitamallista:
![]()
Senkin iljetys, hypnotisoiduin giffiänne katselemalla.
Jaaaaaa se olikin onnellinen parituntinen ja palaan taas puoleksi vuodeksi normaaliin elämääni ilman pakkista. Hep.Lämmin aalto kulkee kehosi lävitse. Tunnut hieman uneliaalta. Älä pelkää, olet gonzalessin hypnoosin vallassa. Kun kirjoitan hep, sinun pitää ottaa kuva paljaista tisseistäsi ja laittaa tänne. Kun olet painanut lähetä, vapaudut hypnoosista vailla katumusta tissien postaamisesta.
Hep.
Tj 334 päivää jäljellä lomaan. kyllä se pikku hiljaa tulloo
en osaa sanoa mistä on kyse
ehkä ketjussamme on onely @Joxuz riittävän kova tiedeMies, että osaa antaa arvion: mikä on noin ikuista
Kallen tulkinta:
View: https://www.youtube.com/watch?v=cJw-iZDrsGA
Ei lomalla parane kesällä olla, silloin kun muut on. Se on mukavaa aikaa olla töissä.
Lomalle on työstä hyvä jäädä silloin, kun muut palaa takas, ruuvi puristaa ja hommat luisuu.