Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon yrittäny opetella pitämään poronkäristyksestä, mutta ei onnistu. Erittäin etovaa apetta, ei voi muuta sanoa. Ja olen myös ns. ehtaa tavaraa maistanut. Hyi saatana.
Mit vit. Olisin suositellut kunnollisen maistamista, mutta ei siis sekään.

Toki on monia tapoja valmistaa, osa ei tee liemeä lainkaan, kun taas minä tykkään laittaa pataan poriseen useammaksi tunniksi. Vaikka on se mureaa heti, mutta ei ole haitannut vaikka ois työpäivän ajan padassa uunissa.

Paistan voissa. Mauksi suolaa. Muuta ei sitten tarvitakkaan, kun liha on kunnossa.

Mit vit. Olisin suositellut kunnollisen maistamista, mutta ei siis sekään.

Toki on monia tapoja valmistaa, osa ei tee liemeä lainkaan, kun taas minä tykkään laittaa pataan poriseen useammaksi tunniksi. Vaikka on se mureaa heti, mutta ei ole haitannut vaikka ois työpäivän ajan padassa uunissa.

Paistan voissa. Mauksi suolaa. Muuta ei sitten tarvitakkaan, kun liha on kunnossa.
Vähän sama homma lampaan kanssa. Nussia voin mutta en syötä.

Tä?

Pippuria ja jos oikein viitsisi niin paisto silavassa. Mutta tärkein on se pitkään hauduttaminen.
Pippuria joskus laittanut ja sipulia. Mutta itse hyvään makuun riittää suola. Haudutusta käytän minä. Se liemi on hyvää muusin kanssa. Toki, osa tulee jo yli lautasen reunan. Syön käristyksen lusikalla, koska liemi.

Kuuta siihen tuppaavat laittaa itse alueella, jotta saa paremmin makua.

Ketuttaa nuo aasiafanipojat kun usein pitää mennä jonnekkin kinkkiin sapuskalle. Aina on muka hyvää vaikka todellisuudessa ihan kuraa.

Ketuttaa nuo aasiafanipojat kun usein pitää mennä jonnekkin kinkkiin sapuskalle. Aina on muka hyvää vaikka todellisuudessa ihan kuraa.

Aika pitkälti sitä limanuljaskaa liisterissä. Ehkä MSG aiheuttanut heille muutoksia aivokemiaan?
Olishan se kiva jos olis oikiasti hyvää aasialaista, kohtuullista tuossa yhdessä paikkaa, mutta ei sekään varsinaisesti mistään kotoisin ole. Hyvä thaikku paikka olis kiva.

"Efficassa hitautta, tietohallinto selvittelee"

Jos joku Tiedon työntekijä lukee tätä niin kertokaa nyt miten on mahdollista että ohjelma menee joka päivityksessä paskemmaksi ja hitaammaksi? Voisi koko effican ampua raketilla kuuhun, aikoinaan se oli jopa järkevähkö potilastietojärjestelmä muihin verrattuna, nykyään: aivan paska.
Kuin myös vaikka Uranuksen.

Siinä on ollut tyypeillä hauskaa kun ovat miettineet järjestelmän nimeä terveydenhuollon softalle: Ur- anus ja joku vielä on sen softan tänne meidän iloksemme ostanut.

No, Apottia odotellessa. Peijas oli onneksi koekaniini, niin me muut saamme edes vähän parannellun version.

Kuin myös vaikka Uranuksen.

Siinä on ollut tyypeillä hauskaa kun ovat miettineet järjestelmän nimeä terveydenhuollon softalle: Ur- anus ja joku vielä on sen softan tänne meidän iloksemme ostanut.

No, Apottia odotellessa. Peijas oli onneksi koekaniini, niin me muut saamme edes vähän parannellun version.
Uranukset kuut hyödynnetty hienosti!

Eniten vituttaa kaikki. Paitsi se että ny on loma ja ei tarvi pitämässä klinikkaa pystyssä.

e: taivas sen näkönen, että saattaa jotaki tulla alaskin, sähköä tai vettä tai jotaki.

Työnantaja komeilee taas tietoviikon TOP250 softafirmojen kärkisijoilla. Järjestelmien kehitys on iloinen asia, paitsi kun joutuu juomaan kylmää kahvia.

mallaskoskelle

Captures.webp

:unsure:

15599129237533995521245895800201.webp

Ei oikein houkuta terdelle meno.

e: jyrisee

ee: pakko ottaa kyllä #mielenterveydeksi, mutta taitaa tapahtua soffan syleilyssä.

Back
Ylös Bottom