🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Tukholman UFC-viikonloppu jätti paljon pureskeltavaa: Miltä näyttää MMAailma Alexander Gustafssonin lopetettua, entä mitä seuraavaksi Makwan Amirkhanille? Tulevana viikonloppuna taas viihdettä tarjoaa tähtiloistoa pursuava UFC 238.
Aiheet:
-> 00.30: Anthony Joshuan shokkitappio
-> 11.30: Alexander Gustafssonin jäähyväiset ja perintö
-> 23.00: Makwan Amirkhani valmis Amerikkaan
-> 36.40: Teemu Packalén suuntaa Abu Dhabiin
-> 41.00: Viikon Taistelut - UFC 238: Cejudo vs. Moraes, Shevchenko vs. Eye
-> 58.00: Tutkan Alla - UFC 238: Yan, Popov, Calderwood, Ansaroff
-> 1.08.00: Kamppailukansanradio - Onko Jack Hermansson Maulerin manttelinperijä? Miten suomalaisia Kööpenhaminan UFC-iltaan? Miksi ruotsalaiset naiset ovat niin vaikeita?

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-112-mauler-makwan-ja-ufc-238

‎Unibet - Pelaajilta, pelaajille: YLILYÖNTI #112 – Mauler, Makwan ja UFC 238 on Apple Podcasts

YLILYÖNTI #112 – Mauler, Makwan ja UFC 238, an episode from Unibet Finland on Spotify

Voin vahvistaa tämän, sillä istuttiin kavereiden kanssa juuri ennen permannon / lattiapaikkojen alkamista ja lähinnä katselin screeniä vähän huonosta asennosta :LOL:

Viime kerralla Stokiksessa oltiin lattiatasolla kallilla paikoilla ja tuloksena oli lähinnä niskakipu kun piti katsella koko ajan ylöspäin screenille. Halvat paikat olivat varsin mainiot, ylhäältä näki häkinkin ihan hyvin jos vaan silmissä tehot riittää.

Millas logiikalla Gusse olisi parempi kuin Smith, kun ottaa huomioon molempien matsit Jonesia vastaan?

Mä en oikein jaksa lähteä mukaan tähän sun Gusse-vihaan. Aika lailla kaikki asiantuntijat oli pistämässä tätä Gussen voitolle, samoin kuin kaikki kertoimien tekijät. Gusse ekassa matsissa pisti Jonesin koville ja samoin Cormierin, kyllähän Gusse parhaimmillaan oli aivan siinä viittä vaille kärjessä. Olit nyt tällä kertaa oikeassa ja Gusse oli huonompi, haluatko nyt vielä paistatella omassa erinomaisuudessasi vai mikä on homman nimi?

Edit. Jos nyt näistä Gussen ja Jonesin viimeaikaisista matseista jotain pitäisi ottaa niin Gusse omassa matsissaan sentään yritti voittaa ja yritti viedä matsia Jonesin iholle. Smith yritti ekan erän ja sen jälkeen koetti vain selvitä lopun aikaa tulematta lopetetuksi. Siinä mun perustelu.

Viime kerralla Stokiksessa oltiin lattiatasolla kallilla paikoilla ja tuloksena oli lähinnä niskakipu kun piti katsella koko ajan ylöspäin screenille. Halvat paikat olivat varsin mainiot, ylhäältä näki häkinkin ihan hyvin jos vaan silmissä tehot riittää.

En muista olitko sä se viisas mies, joka jo ennen eventtiä totesi, ettei kannata hirveän läheltä lattiaa ottaa paikkoja ellei mene ihan permannolle. Todettiin frendien kanssa jälkikäteen, että varmaan ne paikat olisivat olleet parhaat, jotka olivat heti ovien jälkeen. Siitä olisi aika lailla vaakatasossa katsoa screenille ja en muista olivatko ne paljonkin halvemmat paikat.

Mä en oikein jaksa lähteä mukaan tähän sun Gusse-vihaan.
Tuossa nyt ei ole vihan tippaakaan. Molemmat matsasi Jonesia vastaan ja Smith parjasi paremmin. Mun mielesta Smith oli ennakkosuosikki. Jos tuon haluaa vihaksi tulkita niin sopii se minulle, mutta esitin vain yksinkertaisen kysymyksen eika siita tarvitse vetaa herneita nenaan.

Gusse ekassa matsissa pisti Jonesin koville
Oletko ihan tosissasi etta vuonna 2013 kaytya matsia kaytetaan ennakkosuosikin maarittelemiseksi?

haluatko nyt vielä paistatella omassa erinomaisuudessasi vai mikä on homman nimi?
Rauhoitu nyt, kysyin ihan yksinkertaisen kysymyksen ja esitin logiikan miksi omasta mielesta Smith oli mielestani ennakkosuosikki. Gussen edelliset voitot oli Jan Blachowich ja Teixeira. Smithin Rua ja Oezdemit. Ei ainakaan mun mielesta yhtaan huonommat voitot kun Gussella.

Rauhoitu nyt, kysyin ihan yksinkertaisen kysymyksen ja esitin logiikan miksi omasta mielesta Smith oli mielestani ennakkosuosikki. Gussen edelliset voitot oli Jan Blachowich ja Teixeira. Smithin Rua ja Oezdemit. Ei ainakaan mun mielesta yhtaan huonommat voitot kun Gussella.

Noniin eli onneksi olkoon, olit oikeassa tässä asiassa ja minun perusteluni eivät olleet oikeat. Sulla on noita Gussea kritisoivia viestejä tää foorumi täynnä niin mulla ei oikein nyt riitä mielenkiinto lähteä tähän väittelyyn tässä vaiheessa.

En muista olitko sä se viisas mies, joka jo ennen eventtiä totesi, ettei kannata hirveän läheltä lattiaa ottaa paikkoja ellei mene ihan permannolle. Todettiin frendien kanssa jälkikäteen, että varmaan ne paikat olisivat olleet parhaat, jotka olivat heti ovien jälkeen. Siitä olisi aika lailla vaakatasossa katsoa screenille ja en muista olivatko ne paljonkin halvemmat paikat.

En tiedä sanoinko että ihan permannolle mutta sielläkin varmaan pitäisi olla aika lähellä häkkiä että jotain näkee. Oltiin siinä pykälää ylempänä viimeksi permannosta ja se oli ainakin lopun kaiken aika paska paikka koska tosiaan screeniltä sitä ottelua käytännössä piti katsella ja se oli kuin olisi helikopteria koettanut seurata muutaman tunnin ajan.

Kysytään nyt tässä ketjussa kun vielä ei UFC 242 ketjua ole eetterissä:

Liput tulevat myyntiin perjantaina, mutta osaako kukaan sanoa, että tulevatko mahdollisesti Abu Dhabin aikaa vai Amerikan?

Tukholman UFC-viikonloppu jätti paljon pureskeltavaa: Miltä näyttää MMAailma Alexander Gustafssonin lopetettua, entä mitä seuraavaksi Makwan Amirkhanille? Tulevana viikonloppuna taas viihdettä tarjoaa tähtiloistoa pursuava UFC 238.
Aiheet:
-> 00.30: Anthony Joshuan shokkitappio
-> 11.30: Alexander Gustafssonin jäähyväiset ja perintö
-> 23.00: Makwan Amirkhani valmis Amerikkaan
-> 36.40: Teemu Packalén suuntaa Abu Dhabiin
-> 41.00: Viikon Taistelut - UFC 238: Cejudo vs. Moraes, Shevchenko vs. Eye
-> 58.00: Tutkan Alla - UFC 238: Yan, Popov, Calderwood, Ansaroff
-> 1.08.00: Kamppailukansanradio - Onko Jack Hermansson Maulerin manttelinperijä? Miten suomalaisia Kööpenhaminan UFC-iltaan? Miksi ruotsalaiset naiset ovat niin vaikeita?

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-112-mauler-makwan-ja-ufc-238

‎Unibet - Pelaajilta, pelaajille: YLILYÖNTI #112 – Mauler, Makwan ja UFC 238 on Apple Podcasts

YLILYÖNTI #112 – Mauler, Makwan ja UFC 238, an episode from Unibet Finland on Spotify

En tiedä sanoinko että ihan permannolle mutta sielläkin varmaan pitäisi olla aika lähellä häkkiä että jotain näkee. Oltiin siinä pykälää ylempänä viimeksi permannosta ja se oli ainakin lopun kaiken aika paska paikka koska tosiaan screeniltä sitä ottelua käytännössä piti katsella ja se oli kuin olisi helikopteria koettanut seurata muutaman tunnin ajan.

Joo meillä taisi olla just about tollaset paikat. Tosin, jos ottelijat olisivat tulleet sisään siltä puolelta, mistä istuttiin, niin sitten olisi ollut ehkä hintansa arvoiset.

Noniin eli onneksi olkoon, olit oikeassa tässä asiassa ja minun perusteluni eivät olleet oikeat. Sulla on noita Gussea kritisoivia viestejä tää foorumi täynnä niin mulla ei oikein nyt riitä mielenkiinto lähteä tähän väittelyyn tässä vaiheessa.

Tämä on niin totta. Olen jo muutamaankin kertaan meinannut jotain sanoa denniszeimssin aivan japimaisesta mölyämisestä Gussen suhteen. Välillä sieltä on tullut aivan typeriä kommentteja, joskus harvoin kommentit ovat osuneet oikeaan.Yritä nyt dennis päästä pikkuhiljaa yli tuosta Gussesta, niin pysyisi foorumi tasokkaampana. Ja ehkä se nyt onkin helpompaa, mikäli hanskojen naulaanlaitto pitää.

Henkka on hyvä esimerkki, joko sen osaa tai ei.
Näistä mitali ja kruunu hommista tulee vaan myötähäpeää ja Speden voe rähmä "käsiottaan" fiilis.

Vaara on että tästä tulee seuraava
"Henry is type of guy...."

Mutta ainakin pysys ihmisten mielessä :david:

Panostin ainakin sille että Ferguson vs Cerrone ei tule menemään tuomareille. Olisi vielä tehnyt mieli tarkentaa tuota niin että Ferguson tuon vie mutta Donaldo on ennenkin tehnyt ihmeitä kun niitä vähiten odotan joten turvallisempaa panostaa siihen että joku putoaa. Jos tuo ei toteudu niin sitten en kyllä enää väitä mitään vaparin suhteen ikinä

Vitsi vitsi, aion jatkossakin olla usein väärässä.

Back
Ylös Bottom