Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päätön ja munaton selfie.

MVIMG_20190406_132441.webp

Tämä johtuu siitä, että toistuvasti olen kuullut niin paljon pelkkää negatiivista ja haukkumista käytännössä kaikista puolueista, että ensimmäinen mielikuva ihan jokaisesta on väistämättä kielteinen.

Kannattaa ajankuluksi lueskella vaalikoneista vähän vaihtoehto-pienpuolueiden ja niiden ehdokkaiden linjauksia, niin mielikuva perinteisistä, isoista puolueista alkaa paranemaan ihan luonnostaan ja niistä minkä tahansa äänestäminen arveluttaa vähemmän.

Minut pysäytettiin vaihteeksi eilen illalla, minä en ollut poliisin etsimä henkilö mutta oletettavasti habitukseni vastasi alkuun kriteereitä. Tämä on jo toinen kerta, vaikka viime hetkestä on jo tovi.

Toki en tiedä millaisilla kriteereillä poliisit etsivät jotakin kadonnutta henkilöä. Pituus ja pipon väri? Voisin heijausliikkeen avulla nousta ylös sängystä ja mennä syömään.

Viimeksi muokattu:
Mä oon tänne laittanu päättömiä (ja päänlakia) jo lähes yhtä paljon ku kikkelin kuvia alastomaansuomeen, mut mennään vielä yhdellä..

Arkibleiseri päällä. Mutta ei näkynyt @hplb puo paljaana millään pihalla tai parvekkeella. En sitten tiedä missä päin Satakuntaa on.

Liitteet

• 65C3DF55-7480-4BFF-89EB-441D5BC7584D.webp
    65C3DF55-7480-4BFF-89EB-441D5BC7584D.webp
    104,5 KB · Katsottu: 204
Back
Ylös Bottom