Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Me tarvitsisimme jonkun hyvin pitkän ihmisen, 190-200-senttisen vähintäänkin. Pitäisi tulla naulaamaan tai poraamaan koukku meille portaikon seinään, että saadaan taidetta seinälle. :hyper: Palkaksi voi saada pullaa. Mulla on yksi pitkä työkaveri, mutta en tiedä, kehtaanko pyytää sitä naulaushommiin esim. tupareiden yhteydessä. :LOL:

Terv. 156 ja 175 cm.

Me tarvitsisimme jonkun hyvin pitkän ihmisen, 190-200-senttisen vähintäänkin. Pitäisi tulla naulaamaan tai poraamaan koukku meille portaikon seinään, että saadaan taidetta seinälle. :hyper: Palkaksi voi saada pullaa. Mulla on yksi pitkä työkaveri, mutta en tiedä, kehtaanko pyytää sitä naulaushommiin esim. tupareiden yhteydessä. :LOL:

Terv. 156 ja 175 cm.

Nokkela nappaa näpsän!

View: https://www.youtube.com/watch?v=Jdz9mB8_I6o

^Minä jo tuollaista sovittelin portaisiin, ja meinasi lopputuloskin olla yhtä fataali!

Tarkemmin mittailtuani tulin siihen tulokseen, että tarvitsemmenkin ehkä noin 250-senttisen apulaisen, ja sellaisen lötyminen onkin jo haastellista. Äiti jo ehdotti, että kiipeän miehen harteille, mutta kaltaiselleni maanläheiselle ihmisella jo pelkkä ajatus on karmaiseva.

Tarvitsette tikapuut.

e: tai sen tuotteen mikä eepeellä emännänjatkoksena tunnetaan, suomessa ns korkea jakkara.

Koettakaa tuo kämpän pituuskavu hillitä ensin. Sitten kun kolmeen metriin pitää ripustaa taulut, niin tulee kertakaikkiaan NBA:ssakin rajat vastaan taulunripustajille. Noin muuten niin kehittäisin askelmantasauslaitteen portaikkoon ja sitten näpsä. Elä itse nouse portaille ja tarkista toisen henkivakuutuksen ehdot ennen kuin työhön laitat.

Tai...

IMG_9926.webp

Koetin tänään kuulostella 14.00 R20 rengastuksen rengasmelua, mutta koska ajoneuvosta puuttuu sekä taka- että sivuikkuna, kattoluukku oli auki ja ahtimen jälkeen eijole pakoputkea kuin noin 30cm, jäi äänimaailma hieman arvoitukseksi.
Olipas nyt harmittava tilanne, ehkä sitten myöhemmin voit raportoida rengasmelun määrän.

Back
Ylös Bottom