Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikko kanarialla.

Pistin rahaa palamaan suunnilleen näin:

Hilavitkuttimiin viisikymppiä.
Vaatteisiin seitsemänkymppiä.
Alkoholiin ehkä vähän päälle huntti.
Ruokaan noin seitsemänsataa.

Ja kaikesta tästä painoa tuli vain 1,5kg. Olen pettynyt.

Takana on kuus täyttä ma-pe viikkoa duunia. Sisältäen kaksi ma-pe reissua suomessa. Järkihän tässä lähtee. Tällä viikolla olen perjantain pois. Ens viikolla vois pitää pari vapaata.

Mahtaako tulla hyvä viikko. Viikon eka kakantaminen. Palkallinen toki. Mutta piti hinkata rullallinen tota santapaperia puonreikään jotta tuli puhtaaks. Työmaan kopissa ei ole pillupuhelinta.

Kaupankäynti toimii myös näin meidän nörttien keskuudessa; ilmotukseen sanoi että rahat tulee tilille, hän noutaa huomenna. Rahat oli tilillä, kaveri haki figut ja turistiin hetki harrastuksesta. Ei tinkausta eikä vänkäystä vaan homma toimii.

Vauvakisu on kyllä yksi perhanan haliolento, heti aamusta oli päästävä puskemaan partaa vasten ja köllöttelemään rintalihaksilla. Suosittu paikka, toim. huom.

Unta 6 h, olisin voinut kyllä nukkua tunnin pidempään mutta enhän minä enää saanut unta. Nyt on syöty ja juotu, vielä saa tunnin rötvätä kotona.

Back
Ylös Bottom