Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta tuo on ihan hieno perus simppeli kaide, kyllä mänty sopii hyvinkin moneen kaikki riippuu toki kokonaisuudesta ja mielipiteistä.

Itselläni on monesti kyllä visuaalisesti huono maku. :whistle:
Mänty tuhotaan tulella! Mies ja lapsikin meinaavat aina oksentaa kun näkevät mäntykaiteen, joten terveydellisistäkin syistä se on vähintään maalattava.

Nyt muuten on vähän hämmentynyt olo. Näin viime yönä melkein eroottista unta Heikki Vihisestä. Ai kauhee... mitähän tämä nyt tarkoittaa.

Suurempana ongelmana pitäisin valkoisia seiniä.
No meillä itse asiassa on paljon muunkin värisiä seiniä valmiina tai tulossa. Tai miten sen nyt ottaa, skaalalla mustasta eri harmaan sävyjen kautta tuohon valkoiseen. Esim. miehen huone on tuollainen:

mancave.webp

Porraskuilun kanssa muutenkin vähän epäröin laittaa muuta kuin valkoista tai muuten hyvin vaaleaa, koska on niin ahdas ja ikkunaton tila. Kuten tuossa jo taisin rutkuttaa aiemmin, niin se on vaikea paikka maalata korkeuden vuoksi ja vaatisi vuokratelineitä kuljetuksineen, joten ihan heti emme ole siihen alkamassakaan. Yhden hintatarjouksen "avaimet käteen" -työstä saimme ja totesimme että ei kiitos.

Kävin hammaslääkärissä tarkastuksessa niin vittu tämähän paikkas kaks 20v vanhaa reijän alkua. Ekaa kertaa elämässä paikkaus. Vitun hyvä lääkäripoika oli. Näytti lukiolaiselta. Hyvä kokemus 5/5. Hyvä ura tiedossa tällä pojalla.
Mutta, lopuks tuli suuhygienisti ja poisteli loput hammaskivet. Hullu ämmä saatana paino sillä imutuubillakin rystyset valkosena suuhun, pelkäsin et menee leuasta läpi. Sattu niin saatanasti koko toimenpide, että annoin itselleni luvan itkeä matkalla töihin.

Joo hammaskivenpoisto on aivan hirveää kidutusta. Tai on siinä eroa, että kuka tekee, mutta nykyään ne helläkätisimmätkin on ottaneet sen ultran käyttöön, joka vihloo ihan hirveesti.

Minä taas kävin viimeksi suuhygienistillä ja hyvät varustukset oli, mukavakin vielä.

Kävimme läpi hänen elämäntilannettaan ja toimin kuuntelevana osapuolena.

Sain mukaan sylillisen näytteitä. Mukava neito.

Taisi myös käyttää jotain ultraaa. En ollut ennen moista suuhuni saanut.

Minä taas kävin viimeksi suuhygienistillä ja hyvät varustukset oli, mukavakin vielä.

Kävimme läpi hänen elämäntilannettaan ja toimin kuuntelevana osapuolena.

Sain mukaan sylillisen näytteitä. Mukava neito.

Taisi myös käyttää jotain ultraaa. En ollut ennen moista suuhuni saanut.

Täällä on uus hammaslääkäri, niin hellä, puhuu mukavia kosketus on hento, olemus on heppatyttö. En oo ikinä saanut niin hyvää käsittelyä ja sai kyllä pelon katoamaan, sinne jopa tykkää mennä, ihan ammattilainen. Kaiketi pohjosesta, näin olen puheesta ymmärtänyt.

Hygienistillä kävin kuukaus sitten ja siellä pelko tuli takas, onneks on heppatyttöä taas tammikuussa niin pelko häviää.

No meillä itse asiassa on paljon muunkin värisiä seiniä valmiina tai tulossa. Tai miten sen nyt ottaa, skaalalla mustasta eri harmaan sävyjen kautta tuohon valkoiseen. Esim. miehen huone on tuollainen:

katso liitettä 152471

Porraskuilun kanssa muutenkin vähän epäröin laittaa muuta kuin valkoista tai muuten hyvin vaaleaa, koska on niin ahdas ja ikkunaton tila. Kuten tuossa jo taisin rutkuttaa aiemmin, niin se on vaikea paikka maalata korkeuden vuoksi ja vaatisi vuokratelineitä kuljetuksineen, joten ihan heti emme ole siihen alkamassakaan. Yhden hintatarjouksen "avaimet käteen" -työstä saimme ja totesimme että ei kiitos.
Red Dead Redemption kakkonen käynnissä.

Toi hammaslääkäri. Tulee aina alkuun vähän kiusallinen tilanne, koitan pitää suuta auki niin alkaa leuka väpättää jännityksestä, joka ei suinkaan johdu pelosta. Sit tää lääkäri siinä kattoo silmiin ja sanoo "hengittelet nyt vaan ihan rauhallisesti" luulee että pelkään niin helvetisti, sit mää vaan "joo o o" :nolo:

Mulla ei ole koskaan hammaskiven poisto sattunut, sen noin kolme kertaa kun se mulle on tehty elämäni aikana. Mikä siinä sattuu ja mihin? Ikeniin?

Nääsvillen kaupungilla on heikosti aikoja kunnalliselle. Pitäis pari pientä reikää paikata ja poistaa hammaskiveä. Mitä ainetta ne käyttää paikkaukseen ja sitten jos hommais jonku pienen hiomalaikan hammasharjaan?

Eikai sentään eiköhän sieltä kesään mennessä jotain aikoja löydy.

Back
Ylös Bottom