Deleted member 43228
Tekisi mieli päästä vähän polkemaan. Mutta sumpitellaan nyt ensin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mänty tuhotaan tulella! Mies ja lapsikin meinaavat aina oksentaa kun näkevät mäntykaiteen, joten terveydellisistäkin syistä se on vähintään maalattava.Minusta tuo on ihan hieno perus simppeli kaide, kyllä mänty sopii hyvinkin moneen kaikki riippuu toki kokonaisuudesta ja mielipiteistä.
Itselläni on monesti kyllä visuaalisesti huono maku.![]()
Nyt muuten on vähän hämmentynyt olo. Näin viime yönä melkein eroottista unta Heikki Vihisestä. Ai kauhee... mitähän tämä nyt tarkoittaa.
eipäs huudella sillä takana, sulla on mosaiikkiparkettiSuurempana ongelmana pitäisin valkoisia seiniä.

Itse pitäisin ongelmana punaisia seiniä, yhdistettynä mustiin oviin ja tammiseen mosaiikkiparkettiin... Tulee Mieleen itämainen hierontalaitos. Höhöhöh.Suurempana ongelmana pitäisin valkoisia seiniä.
No meillä itse asiassa on paljon muunkin värisiä seiniä valmiina tai tulossa. Tai miten sen nyt ottaa, skaalalla mustasta eri harmaan sävyjen kautta tuohon valkoiseen. Esim. miehen huone on tuollainen:Suurempana ongelmana pitäisin valkoisia seiniä.

Nyt muutenNyt muuten on vähän hämmentynyt olo. Näin viime yönä melkein eroottista unta Heikki Vihisestä. Ai kauhee... mitähän tämä nyt tarkoittaa.
Minä taas kävin viimeksi suuhygienistillä ja hyvät varustukset oli, mukavakin vielä.
Kävimme läpi hänen elämäntilannettaan ja toimin kuuntelevana osapuolena.
Sain mukaan sylillisen näytteitä. Mukava neito.
Taisi myös käyttää jotain ultraaa. En ollut ennen moista suuhuni saanut.
Red Dead Redemption kakkonen käynnissä.No meillä itse asiassa on paljon muunkin värisiä seiniä valmiina tai tulossa. Tai miten sen nyt ottaa, skaalalla mustasta eri harmaan sävyjen kautta tuohon valkoiseen. Esim. miehen huone on tuollainen:
katso liitettä 152471
Porraskuilun kanssa muutenkin vähän epäröin laittaa muuta kuin valkoista tai muuten hyvin vaaleaa, koska on niin ahdas ja ikkunaton tila. Kuten tuossa jo taisin rutkuttaa aiemmin, niin se on vaikea paikka maalata korkeuden vuoksi ja vaatisi vuokratelineitä kuljetuksineen, joten ihan heti emme ole siihen alkamassakaan. Yhden hintatarjouksen "avaimet käteen" -työstä saimme ja totesimme että ei kiitos.