Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#ajankuluksi 9x19

Kävin epäurheilijamaisesti treenaamassa vkonlopun koetta varten ja tökkäsin epähuomiossa koneeseen kertaalleen maahan pudotetun lippaan johon oli tarttunut märkää hiekkaa.

Meni tycci niin jumiin ettei oo ikänä menny(n)

Joo ei tule uni täälläkään helposti iltaisin, aina ei edes öisin. Kun herätyskello soi 6.00 niin ei paljon mieltä lämmitä jos hereillä vielä yhdeltä yöllä :rolleyes:

#ajankuluksi 9x19

Kävin epäurheilijamaisesti treenaamassa vkonlopun koetta varten ja tökkäsin epähuomiossa koneeseen kertaalleen maahan pudotetun lippaan johon oli tarttunut märkää hiekkaa.

Meni tycci niin jumiin ettei oo ikänä menny(n)

Mulla lopetti SM:ssä torrakko yhteistyön viiden laukauksen jälkeen. Joka rastin välissä purin ja kasasin sitä vesisateessa vittusaatanaa hokien, mut ei. Kotona vielä vähän ihmettelin ennenkuin vaan putsasin ja tungin kaappiin. Jos vaikka tammikuussa ei enää sylettäis sen vertaa, et vois pistää sen meneen Lohjalle :LOL:

Minussakin on jotain hyvää, nimittäin unenlahjat. Uni tulee aina, kun laskeutuu vaakatasoon.

Ooksä menossa practicalia harrasteleen?
Oommä.
Mulla lopetti SM:ssä torrakko yhteistyön viiden laukauksen jälkeen. Joka rastin välissä purin ja kasasin sitä vesisateessa vittusaatanaa hokien, mut ei. Kotona vielä vähän ihmettelin ennenkuin vaan putsasin ja tungin kaappiin. Jos vaikka tammikuussa ei enää sylettäis sen vertaa, et vois pistää sen meneen Lohjalle :LOL:
Sulla oli se Shadow...?

Mä sain synttärilahjaksi uuden sykemittarin, jossa on rannesykemittaus ja jatkuvat analyysit menossa. Oikein first world problems, kun eihän sitä meinaa saada ladattua! Siis sen takia, että tulee dataan katkos, enkä mää kestä semmosta :hyper::eek:

Gas keyn ruuvit oli löystyneet (steikkauksista huolimatta), mut ei se alkanut toimimaan vaikka ne kiristikin. Kuten sanoin, se koko vehje vituttaa sen verran, että saa valmistaja arpoa.
Testasitko paineilmalla että pitääkö se kiristyksen jälkeen? Oliko sulla säätökaasut siinä?

Lainassa 3tkm ajettu uusi Kia Stonic. Kuka tuollaisen haluaa? Mitään en autoista ymmärrä mutta onhan tuo nyt hirveä ajaa. Todellakin mainostettu "ketterä ja erittäin herkkä ohjaus" pitää paikkansa.

ehkäpä makuasioita

Minä voisin kysyä, kuka farmarin haluaa: hirviän rumia

kohta #palkallinen #pelkkä

Back
Ylös Bottom