Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on kuulkaa lauantai ja jumalaare kun kyllä tekis mieli. TISSIä ja peffaa.

14632680.gif
tsek.

Jumankukkelis kun tissit on kipeet pienestä käsipainojen heiluttelusta.

Heräsin muuten noin kuudelta. Ihan turha aika herätä, kun kaikki muut nukkuvat vielä enkä voi aloittaa oikein tämän päivän työleiriä rempan ja siivoamisen parissa koska se tuottaa ääntä.
Minusta on juuri parasta herätä aamulla niin, että muut nukkuvat. Saa rauhassa juoda kahvia ja pelata kännykällä tai jotain muuta järkevää.
Tosin nyt on pentukoira joka ei vielä ymmärrä että aamulla ollaan hiljaa, että minä voin juoda rauhassa kahvia. Oppii kyllä.
Heräsin silti tänäänkin hieman ennen viittä.
Toki minun viikonloppuillatkin ovat sitten niin railakkaita, että jo noin kymmenen aikaan tutimaan.
:konsta:

Edit.;

Bpfl3eqHp1G

Ei kai työttömyydessä mitään vikaa ole. Mukava sapatti moinen.

Ei sitä nyt stressata ainakaan kannata.

Ei tietenkään. En minä ainakaan.
Mutta tilanteet voivat muuttua. Jopa sairaanhoitajilla. Eihän siitä toki huolta kannata kantaa. Maailma muuttuu.

Kattelin nf:ssä filmii Colemanista niin alkoi tekemään melkein mieli lähteä salille.
Aamulla tuli käytyä jo toiminnallisessa niin en tiijä viittiskö ja brachialiskin kiristelee valmiiksi sekä nippu muita hyviä tekosyitä kuten valmistautuminen oluen litkimiseen yms.

Kauppareissu - tsek

Mukaan tarttui kaksi yksikköä Crowmooria ja yksi yksikkö jäähdytinnestettä. Ostin myös uuden usb-johdon ja tietokoneen hiiren, koska koilanpentu söi entiset.

Olimuute kierrätyspisteellä joku volvomies dyykkaamassa metallikeräyskonttia. Haroi sieltä jollain kepillä romua ja lastasi volvon katolla olevaan suksipoksiin.

Vittu mikä meininki.

Back
Ylös Bottom