Team M&M Gymlog

Yksi idea vois olla miten suunnitella Giant Setin, tai SST:n liikejärjestykset? Raskaimmasta liikkeestä kevyempään, vai esiväsytyksestä raskaampaan ja näin vältellen kuorman "liian" isoksi nousemista ja siten pienentää loukkaantumisriskiä?

En tiiä olinko liian väsynyt, ku kattelin tuon viimeisimmän jakson, mut mua nauratti niin helvetisti toi, ku kuva oli koko ajan lähempänä ja lähempänä naamaa! :hyper:
Hoh hoh. Kuulostaapa typerältä näin kirjoitettuna.
Mut välillä, ku ku Mika selosti ni kuvataan niskaa ja sitte taas aivan naamassa kiinni.

Olihan taas aivan uskomattoman laadukasta settiä. Kyllä nää gymlogit on aivan suomalaisen bodausskenen kulmakiviä. Tuo fiilis mikä näiltä videoilta välittyy on jotain ainutlaatuista. Kerrassaan huippua läppää, eikä vaan naama vakavana paineta sarjaa toisensa perään. Keep up the good work guys!

En tiiä olinko liian väsynyt, ku kattelin tuon viimeisimmän jakson, mut mua nauratti niin helvetisti toi, ku kuva oli koko ajan lähempänä ja lähempänä naamaa! :hyper:
Hoh hoh. Kuulostaapa typerältä näin kirjoitettuna.
Mut välillä, ku ku Mika selosti ni kuvataan niskaa ja sitte taas aivan naamassa kiinni.

En ole kokonaan ehtinyt vielä katsoa, mutta mie hajoilin kanssa Mikan leualle niissä lähikuvissa. :LOL:

Mua kiinnostaa eniten ne gymlog-jaksot joita tavis voi käyttää omissa treeneissä. Mun treenit menee terveys ja loukkaantumisten välttely edellä. Sellaista mitä voi jatkaa koko loppuelämän eikä tarvi sitten vielä wanhempana miettiä, että onpa nivelet ja lihakset entistä enemmän paskana. Pikemminkin toisinpäin, että pysyisi lihaskunto, liikkuvuus jne. kunnossa koko loppuelämän.

Tämä käsijuttu oli juurikin hyvä ja tuota voi ottaa mukaan omiin treeneihin. Erittäin hyvää tavaraa.

Viimeksi muokattu:
Olihan se helkkarin mukava kahtoo Gymlogia pitkästä aikaa. About puoltuntinen on hyvän mittanen, jonka kerkee ja jaksaa yhellä istumalla tiirata. Ideoita ja puheenaiheita tulee väkisin kuukausittain, eli viihdesisältö tuskin mihinkään katoaa. (y)(y)

Nauroin vedet silmissä!:ROFLMAO: Näitä lisää!:worship:
Katoin samalla muistinvirkistykseksi pätkän
ensimmäistä gymlogia ja siinä oli jo 380 tuhatta näyttökertaa! :eek:

Nauroin vedet silmissä!:ROFLMAO: Näitä lisää!:worship:
Katoin samalla muistinvirkistykseksi pätkän
ensimmäistä gymlogia ja siinä oli jo 380 tuhatta näyttökertaa! :eek:
Jep, Gymmogeja on Suomen mittakaavassa katsottu aivan ilmiömäisen paljon!! Muistakaa tilata production team MnM -kanava! Saa myös tilata Miken oman kanavan sekä mun Mika Nyyssölä - Bodybuilder -kanavan. Ensi viikolla esim duunaan jotain helppoa ja hyvää sapuskaa videolle.

Mahtavaa että Gymlog saa jatkoa. Joskus 5 vuotta sitten innostuin käymään salilla juuri Gymlog videoiden ansiosta(y) Hauskaa katsella että ukot ei oo muuttuneet juuri mihinkään huumorin puolesta:ROFLMAO:

Uusia videoita odotan innolla!!!

Nää on kyllä huippuja! Jatkakaa vain jätkät näiden tekoa, sillä teidän videoilla on huippu fiilis.

Kyllähän tämä on myös hienoa kun ootte niin kauan jatkanut näiden tekoa.

Back
Ylös Bottom