Vituttaa vaan vaparifanina edelleen, ettei Khabib ymmärrä, miten paska temppu oli lajin maineelle.
No ei se vaparin maine nyt noin paljoa kärsinyt. Ootpa sä dramaattinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa vaan vaparifanina edelleen, ettei Khabib ymmärrä, miten paska temppu oli lajin maineelle.
No ei se vaparin maine nyt noin paljoa kärsinyt. Ootpa sä dramaattinen.
Tästä tuli mieleen, että pari viikkoa sitten juteltiin pomon kanssa vapaaottelusta. Hänen asenteensa oli aika pitkälti se, että on kyllä ihan vatipäiden hommaa tuo päähänhakkaaminen. Itse siinä sitten pidin palopuheen siitä, että nykyään vapaaottelu on huippu-urheilua ja kaukana siitä touhusta mitä se oli joskus 90-luvulla. Kerroin myös, että maailman parhaat ottelijat (tyyliin GSP ja Cormier) ovat nykyään ihan fiksuja tyyppejä. Olin jopa vähän ylpeä siitä, että sain pomon ymmärtämään edes jossain määrin mistä vapaaottelussa vuonna 2018 on kysymys.No ei se vaparin maine nyt noin paljoa kärsinyt. Ootpa sä dramaattinen.
Kävin huvikseni Conorin ketjussa lukemassa, mitä jengi kirjoitteli sen jälkeen, kun Conor hyökkäsi kavereidensa kanssa bussiin ja vahingoitti mm. Chiesaa. Eipä siellä LaiRoit sun muut itkeny lajin maineen puolesta pätkääkään, mutta nyt. Nyt ollaan niiiiin itku kurkussa kun Khabib vuorostaan kävi riehumassa Conorin kulmassa. Yhyy ja voi kyynel kuinka loukkaantuneina ja vittuuntuneina sitä ollaan.

Menen kyllä nyt turhaan helppoon, mutta siis, jotta voisin nyt kritisoida Khabibin toimintaa (olematta kaksinaamainen), niin minun olisi pitänyt olla kritisoimassa Conoria, kun tuo bussijuttu tapahtui? Löydät sieltä varmaan myös viestejä, joissa sanon Conorin riehumisen olleen pikkujuttu ja sitä rataa? Vähättelemättä Conorin sekoiluja, niin tilanne on myös erilainen (lajimaineen suhteen), kun joku asia tapahtuu ns. sattumalta ja sen jälkeen uutisoidaan siitä vrt. asia tapahtuu, kun ollaan nimenomaan suurennuslasin alla (isoin eventti ikinä).
On mielestäni täysin loogista ja ymmärrettävää, että minä muiden joukossa "syyllistyn" siihen, että en ole ensimmäisenä kritisoimassa Conoria niin hanakasti, koska olen fani. Samalla tavalla on ymmärrettävää, jos on kritisoimassa helpommin ottelijaa, josta ei pidä. Kaksoisstandardeista (varmaan tätä sanaa hait?) olisi kyse, jos olisin vähätellyt Conorin sekoiluja, kun ne tapahtuivat.
Ihan helvetin turhauttavaa koittaa keskustella täällä ja varmaan muiden lukea, jos jengi kaivautuu syvälle omaan asemaansa (Conor-fani, Conor-hater, Khabib-fani tai Khabib-hater) ja sitten kaikki mielipiteet, jotka eivät ole imartelevia oman asemansa kannalta, lytätään.
On mielestäni täysin loogista ja ymmärrettävää, että minä muiden joukossa "syyllistyn" siihen, että en ole ensimmäisenä kritisoimassa Conoria niin hanakasti, koska olen fani. Samalla tavalla on ymmärrettävää, jos on kritisoimassa helpommin ottelijaa, josta ei pidä.
Conorin bussiepisodilla ja Khabibin riehumisella on se ero, että Conor teki tuon vapaa-ajallaan ja Khabib työssään. Ufc:llä työssä ollessaan Khabib edustaa suoraan Ufc:tä sen järjestämässä otteluillassa. Conori taas sekoillessaan taas edusti tasan itseään, vaikka toki Ufc on myös hänen työnantajansa.
Conorin bussiepisodilla ja Khabibin riehumisella on se ero, että Conor teki tuon vapaa-ajallaan ja Khabib työssään. Ufc:llä työssä ollessaan Khabib edustaa suoraan Ufc:tä sen järjestämässä otteluillassa. Conori taas sekoillessaan taas edusti tasan itseään, vaikka toki Ufc on myös hänen työnantajansa.

No jos sä esität täällä sivutolkulla olevas huolestunut vapaaottelun maineesta tän homman takia, niin on se vähän ihme ettet Conorin bussihommassa ollut yhtään huolestunut samoista asioista ja on sekin kans turhauttavaa keskustella ja muiden lukea kun jengi täällä paisuttelee asiaa ja esittää olevansa niin järkyttynyt asiasta josta ei oikeasti ole vaan ongelma on niinkuin sanoitkin siinä, että ei tykätä Khabibista.
Jep, sä sen sanoit. Et "vaparifanina" kritisoi sitä, että Conorin bussihyökkäys pilasi vaparin mainetta koska olet fani, ja kritisoit näistä vain Khabibin hyökkäystä, koska et pidä hänestä. Uskottavuutesi kenenkään "kritisoijana" juuri laski yhtä paljon, kun jumalasi Conorin ranking.

Menee pilkun nussimiseksi, mutta tuohan tapahtui Madison Square Gardenin parkkihallissa, joka ei varsinaisesti ole UFC:n toimitilaa. Tapahtuma ei myöskään tapahtunut itse eventin aikana, vaan jo ennen sitä.Jos työntekijä vapaa-ajallaan tunkeutuu työnantajansa toimitiloihin sekoilemaan, niin ei se nyt ihan yksityisasia ole...
Niin ja on tosiaan vielä eri asia nämä asiat sanoa henkilökohtaisesti baarin narikassa kuin televisiossa koko maailman edessä mustamaalata henkilöä joka ei sanallisesti juuri pysty vastaamaan.Jälkikäteen nuo saattaa olla nimenomaan ne Khabibin mielessä olevat ajatukset. Joskus sitä vaan ihmiset tekee suutuspäissään ja äkkipikaisuuksissaan temppuja, joita ei sillä hetkellä sen enempää mieti. Etkö ole koskaan tehnyt asioita hetken mielijohteesta?
Kukaan meistä täällä ei voi tietää minkälaisessa henkisessä painekattilassa Khabib on ollu ennen ottelua ja sen aikana. Aika hyvin se sai pidettyä coolinsa läpi ennakkohypen ja Conorin jatkuvan länkytyksen. Matsin jälkeen keitti yli. Voin vaan kuvitella minkälainen adrenaliinin purkaus siinä on tullut kun Conor taputti ja ottelu oli ohi, ja kun koko ottelun on joutunut kuuntelemaan Dillonin loukkauksia. Dillonhan vielä ottelun jälkeen muistaakseni näytti käsillään, että tuu päälle vaan eli aikamoista provoamista. Saattaa olla että yksi jos toinenkin ottelija olisi reagoinut sen kaiken tunnekuohun keskellä samalla tavalla. Se että sinä olet täydellinen ihminen ja pystyt hillitsemään itsesi vaikka joku tulisi naaman eteen haukkumaan lapsesi, äitisi, isäsi ja kaikki mikä on sulle tärkeetä, ei tarkoita sitä että kaikki muut pystyy. Varsinkin kun sitä haukkumista on joutunu kuuntelemaan jo viikkotolkulla. Khabibin kohdalla ne tärkeet asiat on oma isä, uskonto ja oma kansa. Noi on muutenki aiheita joista ei pitäisi trash talkata ennen ottelua ja varsinkaan sen aikana. Jännä miten Colby saa paskaa niskaan kun haukkuu brassit maan rakoon, mutta Conor ei vaikka haukkuu dagestanilaiset vähintään yhtä pahasti.