Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidallaEi kyllä kamera seuraa alusta saakka, mutta näyttää siltä että hattujäbä ihan kimppuun kävi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidallaEi kyllä kamera seuraa alusta saakka, mutta näyttää siltä että hattujäbä ihan kimppuun kävi
Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidalla

Noniin, siitähän se nähdään että Conor on se joka löi näitä hulluja Dagestanilaisia ensin jonka jälkeen ne loikkaa kehään antamaan takaisin samalla mitalla. Leipokaa nyt kassinhalaajat tästäkin McTapout täysin syyttömäksi.
Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidalla
Maailma näyttää erilaiselta Mcnugget nuthuggerin silmin![]()
Siis siinä aidan päällä? Mun silmiin näyttää että hattuteline huutaa Khabibille ja Dillonille ja Conor lämäsee sitäHattuteline on kyllä tulossa Conorin kimppuun.
Khabib kyllä paskoi omaan saappaaseen ja kunnolla tuolla apinoinnilla. Conor ei käytännössä tehnyt mitään, mutta apinat lähti riehumaan kun ei kuuppa kestänyt vittuilua ja jopa yksi pääsi lyömään Conoria päähän vapareilla hyökätessään selkään, muttei saanut mitään aikaiseksi, joka on lähinnä vitun noloa ja koomista.
Muutenkin koko tuo lopun show muistutti lähinnä WWE:tä.
Puolueellisuutta kyllä, mutta en kyllä ymmärrä mikä tässä Aldo- skenaariossa oli väärin? Tuohan oli yksi hienoimpia promoja hänen uraltansa. Eikä hän edes hyökännyt Aldon kimppuun. Eikö susta ole hieman eroa siinä, että ykköshaastaja menee huutamaan title eliminator- matsin jälkeen eturivissä istuvan mestarin eteen, kuin että Khabib hyökkää jonkun kulmamiehen kimppuun joka ei edes ottele UFC:ssä?Danan Conor puolueellisuus on aina ollut kuvottavaa. UFC:n puolelta ei ole koskaan tullut sanktioita kun Conor syöksyi häkistä Aldon päälle
Puolueellisuutta kyllä, mutta en kyllä ymmärrä mikä tässä Aldo- skenaariossa oli väärin? Tuohan oli yksi hienoimpia promoja hänen uraltansa. Eikä hän edes hyökännyt Aldon kimppuun. Eikö susta ole hieman eroa siinä, että ykköshaastaja menee huutamaan title eliminator- matsin jälkeen eturivissä istuvan mestarin eteen, kuin että Khabib hyökkää jonkun kulmamiehen kimppuun joka ei edes ottele UFC:ssä?