Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tyhjennettävä vastaus.

Itse ei pysty, koska: lihava.
Minä söin kolme, vaikka ei tarttis ainuttakaan syödä. Mutta periaate on: jos joku muu kuin minä tässä huushollissa leipasee jotain niin syön. Omatekemiä ei ole pakko syödä.
Vitunmoinen flussa vaivaa vieläkin ja ei pääse jumpalle. Sen sijaan voi syödä.

Takapiha oli peittynyt täysin kellertävistä koivunlehdistä ja oksista yön aikana. Se on syssy nyt virallisesti. Ja oli siellä yks kastelukannukin.

Huh huh mikä viikko ollut. Päänsäryt ja valvomiset. Sitten löysin selästä luomen, jonka ympärille tullut mustelma, joten hysteerisenä sitä näyttämään ihotautilääkärille Mehiläiseen.
Likka on valitellu kahtena aamuna huonoa oloa, joten olen myöhästyny töistä kun olen jääny arpomaan onko se sairas vai ei. Molempina aamuina päätyi menemään kouluun.
Epäilen että olis jotain psyykkistä, mutta googlen mukaan syöpä tai aivokasvain. Perus. Argh.

Ois hyvä jos ei olis aina niin huolissaan kaikesta. Äiti sekä tytär.

Huomenna pakko tuhlaa lomapäivä kun hammaslääkäri keskellä päivää, en kehtaa enää olla täältä pois ylimääräistä!

On kyllä todella, todella harvassa, että stressaan työstä tai vittuunnun. Mutta joku tuollainen saisi kyllä v-käyrän nouseen. Sillä teen työni tai luvatut hommat aina kunnolla ja aikataulussa, joten omalla kohdalla negatiivinen palaute varmana hyvin tehdystä työstä saa saman reaktion aikaan.

Eri asia jos tietäis olevansa "vähän sinne päin", mutta kun ei ole niin laittaa helpolla ärsyttään.

Back
Ylös Bottom